AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Hei Nå spør jeg dumt. Men har bare hatt sex med en mann i mitt liv, min nåværende mann, så har ikke noen preferanser. Han selv sier ikke mye, så får ikke noe ut av han, men vet at han elsker sex. Jeg liker sex, og i det siste liker jeg det mer og mer. Jeg har aldri tatt initiativet til å ha sex med han på morran (han tar initiativet uansett tid på døgnet), dermed litt usikker. Noen ganger skulle jeg ønske,de gangene jeg våknet og var så kåt, at jeg kunne bare ta av bokseren hans og ri han til jeg kommer😁 Det som stopper meg er, det dere kaller morrabrød. Vet ikke annet enn at det er ståpikk på morgenen, men hva kommer det av da? Er det fordi dere må på do og derfor må tømme dere før sex? Eller er det noe annet? Kan jeg gå løs på han, eller må jeg vente til morrabrød forsvinner? Anonymkode: 6947d...50d
Emmelise Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Morrabrød er en naturlig greie flest menn har. Den kan sikkert brukes til det, men pass på at du har "lov". Altså at han er våken og samtykker før du går igang. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 Så lenge han er våken og samtykker kan du jo det. Morgensex er ikke akuratt "wild". Anonymkode: 53d6e...980 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 Åh, samtykke er ikke et problem. Hos han er det alltid go- zone. Men jeg tenker mer på, om han må tømme seg eller vente til det går av eller noe sånt? Om jeg skader han hvis det brukes til sex Anonymkode: 6947d...50d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #8 Skrevet 22. mars 2019 morgensex er jo den beste 😄 Presser bare rumpen mot kuken hans så våkner han å tar fort hintet å vi har en deilig kjapp en 😄 Anonymkode: 2ef8f...00a 1
Master1 Skrevet 22. mars 2019 #9 Skrevet 22. mars 2019 Morgen sex er deilig og befriende så slipper en det morrabrødet...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #10 Skrevet 22. mars 2019 6 minutter siden, Master1 skrev: Morgen sex er deilig og befriende så slipper en det morrabrødet... Har havregrøt om morgenen, jeg. 😃 Anonymkode: 66b8b...854
Master1 Skrevet 22. mars 2019 #11 Skrevet 22. mars 2019 Smaken er som baken,,, delt vil mye heller ha sex da...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #12 Skrevet 22. mars 2019 "Setter meg på han" flere ganger i uka jeg. Skjønner virkelig ikke problemet. Anonymkode: f5c8f...a8f 2
Gjest Paramount Skrevet 22. mars 2019 #13 Skrevet 22. mars 2019 Du kan benytte morrabrødet til akkurat det du vil. Min personlige mening er i hvert fall at det finnes ikke noen bedre måte å våkne på enn å bli "forstyrret" av at damen forsyner seg grovt av morrabrødet. Morrabrødet er en naturlig fysisk reaksjon som forteller at mannen din er frisk og viril, det knallharde brødet er en gave til kvinnen. Når du vet at mannen din er som han er så sier jeg; Vær så god og forsyn deg med verdens beste samvittighet!
visp Skrevet 22. mars 2019 #15 Skrevet 22. mars 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, samtykke er ikke et problem. Hos han er det alltid go- zone. Men jeg tenker mer på, om han må tømme seg eller vente til det går av eller noe sånt? Om jeg skader han hvis det brukes til sex Anonymkode: 6947d...50d Det er mannen din? Det er vel ganske naturlig at du kan snakke med han om sånt? 8
Master1 Skrevet 22. mars 2019 #16 Skrevet 22. mars 2019 Snakk med han det er veldig ofte nyttig serru og du skader han ikke..... du gir man bare en deilig nytelse
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. mars 2019 #17 Skrevet 22. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: dump han Anonymkode: 3779a...d24 Frekk du !
Gjest Dansken Skrevet 23. mars 2019 #18 Skrevet 23. mars 2019 På 21.03.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev: Hei Nå spør jeg dumt. Men har bare hatt sex med en mann i mitt liv, min nåværende mann, så har ikke noen preferanser. Han selv sier ikke mye, så får ikke noe ut av han, men vet at han elsker sex. Jeg liker sex, og i det siste liker jeg det mer og mer. Jeg har aldri tatt initiativet til å ha sex med han på morran (han tar initiativet uansett tid på døgnet), dermed litt usikker. Noen ganger skulle jeg ønske,de gangene jeg våknet og var så kåt, at jeg kunne bare ta av bokseren hans og ri han til jeg kommer😁 Det som stopper meg er, det dere kaller morrabrød. Vet ikke annet enn at det er ståpikk på morgenen, men hva kommer det av da? Er det fordi dere må på do og derfor må tømme dere før sex? Eller er det noe annet? Kan jeg gå løs på han, eller må jeg vente til morrabrød forsvinner? Anonymkode: 6947d...50d Ikke dumt spørgsmål.Hvis din mand vågner i et telt,så er det bare og hygge dig👍Orgasme når man lige vågnet,er det bedste!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #19 Skrevet 24. mars 2019 På 21.3.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev: Hei Nå spør jeg dumt. Men har bare hatt sex med en mann i mitt liv, min nåværende mann, så har ikke noen preferanser. Han selv sier ikke mye, så får ikke noe ut av han, men vet at han elsker sex. Jeg liker sex, og i det siste liker jeg det mer og mer. Jeg har aldri tatt initiativet til å ha sex med han på morran (han tar initiativet uansett tid på døgnet), dermed litt usikker. Noen ganger skulle jeg ønske,de gangene jeg våknet og var så kåt, at jeg kunne bare ta av bokseren hans og ri han til jeg kommer😁 Det som stopper meg er, det dere kaller morrabrød. Vet ikke annet enn at det er ståpikk på morgenen, men hva kommer det av da? Er det fordi dere må på do og derfor må tømme dere før sex? Eller er det noe annet? Kan jeg gå løs på han, eller må jeg vente til morrabrød forsvinner? Anonymkode: 6947d...50d Bare å kjøre på det 😊 har alltid morrabrød selv og elsker at dama trer seg på kuken om morran å rir meg. Spruter masse vær gang av det og absolutt ingen fare, bare veldig deilig, så kjør på 😉 Anonymkode: 3e77c...afd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #20 Skrevet 24. mars 2019 Gå løs på han du! Dette er jo akkurat det vi menn drømmer og ønsker. Du høres jo ut som en drømmepartner 🙂 Anonymkode: 7923f...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå