Gå til innhold

Trekant med to menn og ei dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du som

a) dame "tillatt" at din man hadde hatt sex med den andre mannen? Suging, bli sugd eller hatt analsex?

b) som mann hatt sex med den andre mannen?

Jeg er usikker på hva jeg (som mann) ville ha gjort, er jo hetro, men kan tenkes at jeg ville lekt litt med den andre mannen også.

Anonymkode: f4d52...83e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: 4cc4f...95a

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt trekant med min faste sexpartner noen ganger, sammen med i hovedsak en annen fast mann. Jeg synes det er greit at de suger hverandre og at min fyr blir tatt analt. Ønsker ikke at min fyr tar den andre mannen analt. Utrolig opphissende å se hvor mye menn nyter å leke med hverandre. 

Anonymkode: b2105...028

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt åpen for en trekant med meg, min samboer og en annen mann. Men jeg hadde absolutt ikke godtatt at samboeren min og mannen "lekte" med hverandre (er for sjalu til det). Er også åpen for trekant med en kvinne, men hadde igjen ikke godtatt at de hadde sex med hverandre. 

Men dette har noe med min egen usikkerhet og sjalusi og gjøre. Tanken på to menn som har sex tenner meg like mye som lesbesex tenner mange menn. Jeg synes du skal prøve og se om du liker det! 

Anonymkode: a314e...a21

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kommer faktisk mest an på dama mi det. Hvordan hun tenner meg og utvider sexlysten min med sin tenning.

Anonymkode: bd23a...9d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame å hadde blitt ekstremt kåt om han suget en annen mann foran meg! Men de gangene jeg har hatt trekant medd to menn så har de jo vært livredd for å komme borti hverandre *sukk*

Anonymkode: be4aa...6e6

Skrevet

Hvis jeg skulle hatt trekant med to menn så hadde det vært helt innfafor at de også koste med hverandre. 

Gjort det tidligere, og foretrekker at alle som er med i en tre(eller fler)kant er åpne for sex alle veier, og ikke er redd for å komme borti hverandre

• Liker 1
Skrevet

Ordet trekant forteller vell egentlig sitt. Får i introdusere et nytt begrep. Kaller det V kant, der tre mennesker har sex uten at to av deltakerne i praksis har sex med hverandre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, innsats skrev:

Ordet trekant forteller vell egentlig sitt. Får i introdusere et nytt begrep. Kaller det V kant, der tre mennesker har sex uten at to av deltakerne i praksis har sex med hverandre. 

Den forsto jeg ikke helt.  😕

Anonymkode: 0611a...88a

AnonymBruker
Skrevet

b) I utgangspunktet ja, men det spørs jo helt på "kjemien" mellom disse to mennene. Ser ingen grunn til at ikke alle skulle kunne kost seg med hverandre om de hadde lyst. Om jeg hadde fått min kone med på en MMF-trekant så hadde det nok blitt litt av "alt", men er kanskje bittelitt bi innerst inne. :fnise:
Men angående a) vet jeg jo ikke. Dette måtte ha blitt diskutert litt i forkant om jeg skulle være så heldig å få oppleve dette.

Anonymkode: 8c57f...280

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt i orden. En trekant symboliserer likhet i relasjoner mellom 3 mennesker. En V symboliserer at to personer har det til felles at de har en relasjon til en felles person, men ikke til hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, innsats skrev:

Helt i orden. En trekant symboliserer likhet i relasjoner mellom 3 mennesker. En V symboliserer at to personer har det til felles at de har en relasjon til en felles person, men ikke til hverandre. 

Ok. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde flere trekanter med en kompis i 20-årene, sammen med både kjærester, ff'er, jenter vi møtte på byen og jenter vi traff på nett. 99 av 100 ganger rørte vi ikke hverandre på den måten, ikke pga avsky eller noe sånn, men fordi det rett og slett ikke falt seg naturlig. Én gang i ganske drøy rus avsluttet vi med å runke hverandre til utløsning. Var forsåvidt en ekstremt sexy situasjon, særlig fordi dama digget det såpass som hun gjorde, men likevel ikke noe vi gjorde igjen.

Anonymkode: 927a7...65f

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt trekant med to kvinner før. Men sier ikke at det er helt utelukket å ha det en kvinne og en annen mann.

Men da hadde jeg garantert ikke engang tatt på den andre mannen. Da skal alt handle om å tilfredstille kvinnen.

Anonymkode: 56634...4b7

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde jeg. Det var en god illustrasjon.

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt åpen for en trekant med meg, min samboer og en annen mann. Men jeg hadde absolutt ikke godtatt at samboeren min og mannen "lekte" med hverandre (er for sjalu til det). Er også åpen for trekant med en kvinne, men hadde igjen ikke godtatt at de hadde sex med hverandre. 

Men dette har noe med min egen usikkerhet og sjalusi og gjøre. Tanken på to menn som har sex tenner meg like mye som lesbesex tenner mange menn. Jeg synes du skal prøve og se om du liker det! 

Anonymkode: a314e...a21

Ikke uforståelig holdning, men det er en god tanke at man er villig til å gi like mye som man får. Dersom samboeren din ikke får noe ut av å dele deg (noen gjør det) så får du ha andre menn og kvinner, han får ikke lov til å ha seg med andre enn deg.

Anonymkode: a5a1b...fab

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her. Jeg hadde ikke giddet å ha trekant med to menn hvis det ikke var meningen at de to mennene også skulle ha sex med hverandre i en eller annen form. Hvis ikke er det jo like greit å ha sex med hver mann for seg, etter hverandre.

Anonymkode: 7a2c9...68e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne her. Jeg hadde ikke giddet å ha trekant med to menn hvis det ikke var meningen at de to mennene også skulle ha sex med hverandre i en eller annen form. Hvis ikke er det jo like greit å ha sex med hver mann for seg, etter hverandre.

Anonymkode: 7a2c9...68e

Interessant. Absolutt alle dem jeg og kompisen har hatt trekant med var desidert mest opptatt av muligheten til å være i fokus hos to menn. De fleste av dem brydde seg ikke om/tenkte ikke over at vi ikke gjorde noe med hverandre, noen spøkte litt med det og noen (les: kjærester) ga klar beskjed om at det ville vært turn-off. Hadde på en måte vært et friskt pust å møte deg med en litt annerledes innstilling.

Anonymkode: 927a7...65f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...