AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Bor i dag i hus .Som er veldig kaldt ,høye strømregningen. Huset er ikke pusset opp så mye. Så det er flere ting som burde vært gjort men jeg har ikke penger til oppussing. Det har vært tøft for meg økonomisk de årene jeg har bodd her. Jeg er ung ufør.men har en ganske grei inntekt nå.Men om 7 år mister jeg enslig forsørger fordeler for da er barnet mitt.18 år . Hvis jeg skal flytte så er alternativet blokk leilighet uten hage. Jeg elsker hagen men sliter med mye utgifter.Det vil være billigere å bo i leilighet.Ikke så høye strømutgifter.Å jeg vil få mindre lån.Har i dag en million i lån. Jeg er lei av å betale så mye for å bo. Jeg vurderer sterkt å flytte for vet ikke om jeg klarer det i lengden å bo her med utgifter.Men det er den hagen da.Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 39a8b...6ed
solmåneogstjerner Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Er det mulig å få noen leieinntekter der? Enten ved å lage en hybel (Det koster litt, men du tjener det inn igjen, og det er sannsynligvis mulighet for å få lån til det), eller ved å leie ut et rom eller to når barnet flytter ut? Siste løsningen er jo avhengig av at du klarer å bo sammen med noen. Det er kanskje også mulighet for å få tak i et billigere hus evt et rekkehus? Når barnet flytter hjemmefra eller får førerkort så trenger du jo heller ikke å tenke på nærhet til skole f eks
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Jeg må bo i det området jeg bor i nå pgr..av jenta mi . Jeg har startlån så får ikke lånt mer. Jeg har ingen penger til oppussing eller hybel løsning. Anonymkode: 39a8b...6ed
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Bor i rekkehus nå.Men trives ikke sånn veldig her heller. Finner ingen steder jeg trives med. Men jeg føler alt er i overkant mye. økonomisk. Anonymkode: 39a8b...6ed
solmåneogstjerner Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bo i det området jeg bor i nå pgr..av jenta mi . Jeg har startlån så får ikke lånt mer. Jeg har ingen penger til oppussing eller hybel løsning. Anonymkode: 39a8b...6ed Ja nå må du bo der. Men når hun blir eldre så kan du/dere flytte. Det kan være mulig å få ekstra lån som skal brukes til å lage hybel, det ville jeg sjekket. Det blir jo økte inntekter av det, som betaler ned det ekstra lånet
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 Fyre mer med ved og mindre med strøm? Anonymkode: 18934...b78
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #7 Skrevet 21. mars 2019 Jeg hadde flyttet. Jeg ville ikke synes en hage var verdt at jeg daglig opplevde at økonomien ikke strakk til og at det tynget meg. Jeg lever litt etter at det er nettopp dagen i dag jeg har. Og da vil jeg at den skal være best mulig. Og om det og flytte ville gjøre det, så hadde jeg gjort det. Anonymkode: edda2...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå