Gå til innhold

Symptomer eller mulig gravid? Rastløs etter svar.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Jeg er kvinne i 20 åra (hvis det har noe å si) Jeg og mannen min prøver å få barn og har gjort det noen måneder nå. 

Jeg merker jeg kjenner på følgende symptomer og lurer på om jeg har blitt gal eller hva som egentlig skjer

Symptomer: Sterke drømmer jeg husker lenge, andpusten av lite aktivitet (som å gå fra stua til doen), mye trøtt og generelt sliten. Noe ømme bryster, var veldig ille disse brysta mine rett etter el, men ga seg i forjegår (aldri opplevd at det gir seg før mens. 

Har hatt noe av disse symptomene som følge av mens symptomer, men aldri har jeg opplevd å bli andpusten som følge av mensen..

Har ikke sett at noen blir andpusten ut av ingenting før som følge av mens symptomer, men sett det mye hos gravide kvinner... 

Har noen tanker og meninger rundt dette?

ps. tar en graviditetstest på onsdag (dagen etter at mensen er ventet) om jeg ikke har fått mensen da. 

Anonymkode: 152d5...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test. Hvis du har så mye symptomer pga graviditet så vil nok en test slå ut 😊

Anonymkode: f1e97...a8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ikke ut som typiske tegn på graviditet akkurat 

Anonymkode: a2938...38f

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg å begriper ikke hvorfor dere ikke bare ta en test!? 

Herregud.

Endret av Perle
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at man blir andpusten, men det er først når det virkelig blir tungt. Altså slutten av graviditeten. 

Anonymkode: a5d75...ae6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Andpusthet og ømme bryst gjorde at jeg tok graviditetstest med førstemann (var ikke planlagt å ikke prøvd på).

Ta en test du 😊 man kan kjenne så mye, i hvertfall nå når man prøver. Tror vi kjenner etter mer🙈

Anonymkode: ec9d8...92b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

CB test kan du ta allerede 6 dager før forventet mens. Så, ta en test du 😁

Anonymkode: ef11b...67e

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var 9 dpo testet jeg positiv. 10 dpo begynte jeg med veldig merkelige drømmer (som jeg huska leeenge) og jeg var ubeskrivelig trøtt. Om det har noen sammenheng med graviditeten vet jeg ikke. Men det har bare økt på i styrke, er 4+2 i dag😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er gravid! Grattis!!!

Anonymkode: baa0b...b3e

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er gravid! Grattis!!!

Litt usikker på om denne var ironisk eller ikke... 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! Er så usikker på å ta tester siden det er så ufattelig dyrt å teste ofte 🤪 er i dag på cd 24 så vet virkelig ikke om den slår ut eller om jeg bare får vente (har vanlig syklus på 27 dager).. Er da på dpo 9 eller 10.. 

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke så msnge symtpomer iteen at testen viser positiv uansett.

Anonymkode: 91a98...e30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du har så mange symptomer og det er graviditetssymptomer betyr det at HCG har økt i kroppen din å da viser en graviditetstest positivt om det er tilfelle. Så ta en test nå du. Men å ha så mange symptomer så tidlig er uvanlig, men man vet aldri.

Anonymkode: d7489...73e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Jeg er kvinne i 20 åra (hvis det har noe å si) Jeg og mannen min prøver å få barn og har gjort det noen måneder nå. 

Jeg merker jeg kjenner på følgende symptomer og lurer på om jeg har blitt gal eller hva som egentlig skjer

Symptomer: Sterke drømmer jeg husker lenge, andpusten av lite aktivitet (som å gå fra stua til doen), mye trøtt og generelt sliten. Noe ømme bryster, var veldig ille disse brysta mine rett etter el, men ga seg i forjegår (aldri opplevd at det gir seg før mens. 

Har hatt noe av disse symptomene som følge av mens symptomer, men aldri har jeg opplevd å bli andpusten som følge av mensen..

Har ikke sett at noen blir andpusten ut av ingenting før som følge av mens symptomer, men sett det mye hos gravide kvinner... 

Har noen tanker og meninger rundt dette?

ps. tar en graviditetstest på onsdag (dagen etter at mensen er ventet) om jeg ikke har fått mensen da. 

Dette blir bare ville spekulasjoner, og du ønsker bare ett svar for å dekke din egen psykologiske tæring. Men det får du ikke, ta en test. 

Anonymkode: b452f...3d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Pongo pingvin skrev:

Litt usikker på om denne var ironisk eller ikke... 

Selvfølgelig var det ironisk. Ingen her kan vite om TS er gravid.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar, tok test for ca 1 time siden og dette er resultatet..

IMG_20190323_164929.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange svar, tok test for ca 1 time siden og dette er resultatet..

IMG_20190323_164929.jpg

:( - Beklager. Hvor mange dpo er du? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du venter mensen på tirsdag så er det tidlig å få utslag allerede i dag. Og du burde tatt på morgenurin. Vent til du skal ha menstruasjon før du tester.

Anonymkode: 7e12b...cef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går det an å tisse rett på strimmelen, eller må man tisse i et glass? 

Anonymkode: a7975...3f3

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:( - Beklager. Hvor mange dpo er du? 

Er vel ca 10 dpo i dag 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...