AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Jeg skal begynne i ny jobb som barnehagelærer fra sommeren av å lurer på om noen har skikkelig gode uteklær å anbefale? Jeg bor i nord-norge, så her er det en lang og kald vinter, og ikke så alt for varm sommer.... Tenker egentlig kjøpe en kjeledress til vinteren - hvilken er varmest og mest slitesterk? Litt fin skader heller ikke, selvom det ikke er første prioritet. Kom gjerne med tips til sko og type høst/vår uteklær også! Anonymkode: 1aa80...6ea
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal begynne i ny jobb som barnehagelærer fra sommeren av å lurer på om noen har skikkelig gode uteklær å anbefale? Jeg bor i nord-norge, så her er det en lang og kald vinter, og ikke så alt for varm sommer.... Tenker egentlig kjøpe en kjeledress til vinteren - hvilken er varmest og mest slitesterk? Litt fin skader heller ikke, selvom det ikke er første prioritet. Kom gjerne med tips til sko og type høst/vår uteklær også! Anonymkode: 1aa80...6ea Disse dressene er vel regnet å være blant de aller beste av barnehageansatte:https://www.hoppin.no/ De har regnvotter og andre praktiske ting også. Anonymkode: 06d21...101 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Trakrorpikene vinterdress kjenner jeg flere barnehageansatte som har. Anonymkode: 72dd9...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå