AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Innkalt til jobbintervju. Jobben går ut på å følge opp kunder, veilede og hjelpe de under forskjellige situasjoner. Dette er det primære. Men arbeidsoppgavene går ut på andre ting også da. I stillings kvalifikasjoner stå det gjerne erfaring innen kunderservice og telefon. Problemet er at jeg ikke har jobb erfaring her. Jeg har og snakker ofte på telefonen på jobb med min leder,kollagen pga forskjellige ting som oppstår vi må løse med tanke på jobben. Kontakt med andre avdelinger osv. Men internt. Har hatt også litt kontakt med kunder i en annen stilling der var og jobbet som elektriker, kunder ringte og vi ringte de osv. Personlig bruker jeg telefonen også mye med tanke på å ringe til forskjellige årsaker. Ringte blandt annet rekrutterings karen selv for å følge søknaden osv.Og hsn ringte meg hvergang og sendte msil etter det😂😂😂 Noe jeg aldri har opplevd før. Blir det for tullete å vise til dette her over som erfaring? Anonymkode: 05ecc...e4e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Ettersom du allerede er innkalt på intervju så er du aktuell for stillingen. Fokuser på å få fram dine egenskaper som kommer godt med i jobben. At du feks evner å jobbe selvstendig og er ansvarsbevisst osv. Det viktigste er alltid å ha personlige egenskaper på plass, alt annet kan man lære seg. Lykke til:) Anonymkode: 181b9...9bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå