Gå til innhold

Er det noen du har likt, men ikke vågd ta kontakt med fordi du er beskjeden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg driter i hva venninner mener, men jeg er generelt beskjeden rundt menn.

Jeg har heller ikke god selvtillit så føler meg generelt underlegen de jeg liker. Hver gang jeg skriver om det her på KG så får jeg bare dritt. Akkurat som dette er noe jeg ønsker å oppleve.

Det er en jeg angrer på nå, men jeg klarte ikke helt å plassere hva han synes om meg. Han var hyggelig og sånt, men jeg turte ikke å vise interesse for han.

Anonymkode: 06791...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i hva venninner mener, men jeg er generelt beskjeden rundt menn.

Jeg har heller ikke god selvtillit så føler meg generelt underlegen de jeg liker. Hver gang jeg skriver om det her på KG så får jeg bare dritt. Akkurat som dette er noe jeg ønsker å oppleve.

Det er en jeg angrer på nå, men jeg klarte ikke helt å plassere hva han synes om meg. Han var hyggelig og sånt, men jeg turte ikke å vise interesse for han.

din oase uten Internett, hva er det? fordi det må vel være noen du kan uttrykke som er et fysisk menneske, som handler om menn, og være på å vinne han?

Anonymkode: 29352...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

din oase uten Internett, hva er det? fordi det må vel være noen du kan uttrykke som er et fysisk menneske, som handler om menn, og være på å vinne han?

Jeg møtte ikke han på internett og jeg vet ikke om jeg forstår helt hva du mener på grunn av hvordan du ordlegger deg.

Når man er beskjeden og har lav selvtillit rundt de man er tiltrukket av så er det ikke så lett å bare gi til uttrykk for hvordan man føler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte ikke han på internett og jeg vet ikke om jeg forstår helt hva du mener på grunn av hvordan du ordlegger deg.

Når man er beskjeden og har lav selvtillit rundt de man er tiltrukket av så er det ikke så lett å bare gi til uttrykk for hvordan man føler.

Bra sagt. Verdifullt uttrykt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...