AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Del Skrevet 21. mars 2019 Er det noen du har likt, men fordi du er beskjeden så har du håpet at han ville ta kontakt med deg først? eller har du blitt hindret av venninne dine pga krav dem har og du vågde ikke flørte med han siden du så noe i han som kunne være bra for deg å bli kjent med? hilsen nysgjerrigper Anonymkode: 29352...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Del Skrevet 21. mars 2019 Alle har vel vært der minst en gang? Anonymkode: 74d3f...fe2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Del Skrevet 21. mars 2019 Ja. En supersøt fyr på treningssenteret. Vi er på hils, men jeg tør liksom ikke være mer frempå. Han prater alltid med folk, og er veldig tilgjengelig sånn sett. Men jeg er for sjenert... Anonymkode: 2d109...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 21. mars 2019 #4 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Del Skrevet 21. mars 2019 Livet mitt i et nøtteskall. Anonymkode: b97aa...36b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 21. mars 2019 #6 Del Skrevet 21. mars 2019 Det er mulig at jeg har gått glipp av mennesker jeg har likt, fordi jeg ikke har tatt kontakt. Men mange har tatt kontakt med meg først, til og med litt beskjedne mennesker. Det synes jeg er hyggelig. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #7 Del Skrevet 21. mars 2019 Er generelt for sjenert til å ta kontakt med noen, men det er en spesielt jeg angrer på da. Han var fast kunde der hvor jeg jobbet og ekspederte ham ofte, og støtte tilfeldigvis på ham så mange ganger på fritiden at vi ble på hils. Så jeg hadde jo sånn sett muligheten. Kanskje:P Anonymkode: de834...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #8 Del Skrevet 21. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livet mitt i et nøtteskall. Anonymkode: b97aa...36b Ja, dette gjelder jo 99 % av jentene.. Anonymkode: 86331...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #9 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg vil ikke si at jeg er redd for å ta initiativ, men jeg har aldri gjort det på en helt direkte måte. Så sånn sett, ja, helt klart. Anonymkode: b509b...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #10 Del Skrevet 22. mars 2019 Ti-talls ganger. Har vært flere ganger jeg har tenkt at: dæven, kan jeg ikke bli venn med deg for å se hvordan du er. Men har aldri sagt nu skal vi spise middag sammen, kom kom. Anonymkode: 0fd52...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #11 Del Skrevet 22. mars 2019 Tør ikke engang om de viser interesse. Han jeg likte , var til og med i hans by da det skjedde og han hadde spurt meg om å treffes, samme natta dør moren hans. Sender han en kondolanse morgenen etter, men ville ikke være for "på" med en lang melding heller liksom. Han sendte storys hvor han tok bilde av mørket ute og gav uttrykk for vor føft dette var..ikke engang da tør jeg å sende han noe. Bare ser storyen hans og ikke noe mer. Hvis han faktisk følte noe for meg må det ha vært fælt? Anonymkode: bd467...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #12 Del Skrevet 22. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette gjelder jo 99 % av jentene.. Anonymkode: 86331...d5e Og hva vil du anslå prosenten til å være hos gutta? Anonymkode: 07718...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #13 Del Skrevet 22. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen du har likt, men fordi du er beskjeden så har du håpet at han ville ta kontakt med deg først? eller har du blitt hindret av venninne dine pga krav dem har og du vågde ikke flørte med han siden du så noe i han som kunne være bra for deg å bli kjent med? hilsen nysgjerrigper Anonymkode: 29352...0a7 Bare en jente. Ingen menn. Menn tåler jo ingenting av oppmerksomhet før de blir gale i hodet. Ingen forståelse for at det de gjør ikke fungerer. Men slik er kvinner og. Jeg hater emosjonelle mennesker som sitter der og lytter på følelsene sine. Liksom. Æsj? Anonymkode: e3471...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #14 Del Skrevet 22. mars 2019 Ja, stort sett hele tiden. Anonymkode: d4ef9...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #15 Del Skrevet 22. mars 2019 Nope..... Anonymkode: 23a4b...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #16 Del Skrevet 22. mars 2019 Ellers er jeg forundret over at vi trenger utdannelse i et land hvor vi allerede er verdensmestre. Virker som at folk vet så mye at skolen er overflødig. De gikk visst på skolen bare fordi at... Det er viktig å late som. Litt som å dra ut tiden når man knytter skolisser. Hvorfor knytte skolisser 5 sekunder, når du kan gjøre det på 10 minutter?! Jeg døde inni meg. Men motparten følte seg flink, i det minste. Anonymkode: e3471...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 22. mars 2019 #17 Del Skrevet 22. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen du har likt, men fordi du er beskjeden så har du håpet at hun ville ta kontakt med deg først? Det har skjedd mange ganger. Har vel ikke hatt så mye håp om at hun tok kontakt heller da, så jeg hadde lite forhåpninger i det hele tatt, men var innstilt på å leve med at det var sånn. I ungdommen trodde jeg på en måte jeg ikke hadde "lov" å gjøre noenting. Var helt knekt, våget knapt å snakke en gang, så det var nå det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 24. mars 2019 #18 Del Skrevet 24. mars 2019 Har likt flere menn men de har alltid vært kjekke og da har jaggu den selvsikkerheten dalt fordi jeg føler jeg ser ut som søppel i forhold. Så jeg har latt det være. Samtidig har jeg også tenkt tanken at "Kanskje like greit å ikke bli kjent, det kunne endt i at vi begge fant mye vi ikke likte ved hverandre." Negativ i natt ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #19 Del Skrevet 24. mars 2019 Typen jeg har et crush på nå. Eller det vil si, tror alle vet jeg er interessert i han, inkludert han. Men han er vel bare ikke interessert tilbake og ignorerer det Anonymkode: 05c62...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #20 Del Skrevet 24. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen jeg har et crush på nå. Eller det vil si, tror alle vet jeg er interessert i han, inkludert han. Men han er vel bare ikke interessert tilbake og ignorerer det Anonymkode: 05c62...c85 hva har du gjort for å gjøre det sånn at han forstår det? snakker dere sammen jevnlig ellers, og gjør ting sammen som venner per dags dato? eller er det en som du synes er pen og har ikke noen form for dialog ellers? Anonymkode: 29352...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå