Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker liker tydeligvis å være sammen med eller jobbe for narsissister . Har disse menneskene noen typiske trekk? De fleste misliker jo narsissister .

Anonymkode: 626f4...ea7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker og liker fru blom... Det er vel noe i det at feks de med engstelig/unnvikende trekk har det med å tiltrekke seg giftige personer. Og like barn kan også leke best. Sånn passelig like også. Erfaring kan også mangle, hvorpå de forsatt gir jernet for narsissisten og tror det kommer til et punkt hvor det løser seg. Eller de har faktisk kontroll og takler dem, men det er vel heller tvilomt.

Anonymkode: a3f55...87d

AnonymBruker
Skrevet

Hater dem og holder meg langt unna slike, men erfarer som deg at mange liker dem. Slike tilhengere er blåøyd og lettlurte. De kjøper alt det narsisisster og psykopater lirer ut av seg, mens jeg holdes utenfor fordi jeg SER hva slike gjør.

Anonymkode: c04f8...e70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Narsissister ser andres behov og gir et inntrykk av å kunne fylle dem, så mennesker som ikke er så flinke til å stå opp for seg selv, fylle egne behov, gjerne vant til å bli overkjørt, de faller for sånt.

Anonymkode: 1695b...df2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen liker narsissister når de finner ut at de er narsissister...

Anonymkode: bfaf0...24d

AnonymBruker
Skrevet

Noen driver mulig forskning på hobbybasis ?

Andre et vel mulig der de ikke har sett den mørke siden ennå og soler seg i glansen ?

eeeeller en kan spille deres godt å vil leke?

Bare noen kreative ideer herfra, for liker noen de folka da?

De som er «avhengi» og lurt liker dem jo ikke. De kommer ikke vekk. Hm eller :

kom på en tråd her hvor en skrev at det intense var tiltrekkende. Mørket mye mørkere men lyset mye sterkere når den gale viste godsidene. Alt annet ble grått...

Anonymkode: f830b...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Når det er snakk om at det er ca 1% av befolkningen som har narsissistisk personlighetsforstyrrelse så er det merkelig at det er så mange som hatt narssisister i livet sitt.

Anonymkode: ad459...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en. Jeg lider. 

Anonymkode: 1d701...160

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg ❤️ Håper du får hjelp til å komme deg ut av forholdet. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er psykisk/fysisk/seksuell vold i bildet kan du kontakte politiet og få hjelp hos krisesenter ❤️

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2019 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Enkelte mennesker liker tydeligvis å være sammen med eller jobbe for narsissister . Har disse menneskene noen typiske trekk? De fleste misliker jo narsissister .

En dose narsissisme har vi alle, og det er ikke en dose som er problemet. Det er selvfølgelig når det tar overhånd. Narsissisme er ofte forbundet med folk som er veldig nøye med eget utseende og å ta seg bra ut, det er ofte et positivt trekk for mange kvinner. Hva legger dere i det å være narsissist?

Anonymkode: 74d22...98c

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En dose narsissisme har vi alle, og det er ikke en dose som er problemet. Det er selvfølgelig når det tar overhånd. Narsissisme er ofte forbundet med folk som er veldig nøye med eget utseende og å ta seg bra ut, det er ofte et positivt trekk for mange kvinner. Hva legger dere i det å være narsissist?

Anonymkode: 74d22...98c

Her snakkes det om som tvillingbroren til psykopaten, ikke narsissisme som i at man liker beundring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis aldri omgått en skjønner jeg. Som du vet om i det minste. De er smarte, utspekulerte, sjarmerende, flinke til å snakke for seg. Veldig hyggelige er de, så lenge du er enige med dem... Ikke like hyggelige, sjarmerende og gode i hodet hvis man er uenige med dem. 

Anonymkode: 08a54...ffe

AnonymBruker
Skrevet
On 3/21/2019 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

De liker den personen narsissisten skulle ønske han/hun var, og som de greier å late som de er i en kort periode eller ovenfor personer de ser sjelden. Kort sagt den du trodde han/hun var når dere ble sammen.

Anonymkode: 8cd6e...488

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her snakkes det om som tvillingbroren til psykopaten, ikke narsissisme som i at man liker beundring. 

Nettopp. Det er forskjell på å like oppmerksomhet og beundring, og det å ha en diagnose som ligner psykopati. 

Skrevet (endret)
On ‎3‎/‎21‎/‎2019 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Sjekk ut H G Tudor på Youtube (grøss) 

I am a narcissist by H G Tudor

Endret av Mamina
Skrevet

Jeg har likt å være rundt et par som jeg har tenkt er litt i narsissist-gata. Noe som var deilig er at det var langt inn til 'kjernen' og sårbarhet. De kunne diskutere ganske interessante og drøye, personlige ting, på en distansert måte. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...