Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her vet når da vinci-koden kommer ut i norsk pocketutgave??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boka kom på norsk 28.05.2004 så det burde ikke være så lenge til... Som regel går det rundt ett år.

Skrevet

Takk :) Gleder meg kjempemasse til den kommer i pocket - siden jeg ikke har lest den enda, og ikke har råd til den innbundne utgaven. Kunne selvfølgelig lånt den på biblioteket, men jeg er en liten "bokoman", og vil helst ha bøkene til odel og eie.

Skrevet

Snakket med en ansatt i en bokbutikk og spurte hvorfor den ikke var kommet i pocket ennå, synes det har tatt så gruselig lang tid. Han sa det ikke var umulig at forlaget holder litt igjen siden den selger så mye... How ruuude! :-?

Skrevet

Forlaget har enda ikke gitt noe tidspunkt på når den kommer i pocket. Og bøkene pleier å bli lagt inn i bokdatabasen flere mnd før boken kommer ut, og det står ikke noe der. Så tviler på at den kommer før til høsten...

Skrevet

Jeg spurte om når den andre som er så poppis av samme forfatter (husker ikke hva den heter) kom i pocket og da sa hun ved juletider. Davinci koden kom jo ut lenge før denne så den burde vel komme før det...eller?

Skrevet
Forlaget har enda ikke gitt noe tidspunkt på når den kommer i pocket. Og bøkene pleier å bli lagt inn i bokdatabasen flere mnd før boken kommer ut' date=' og det står ikke noe der. Så tviler på at den kommer før til høsten...[/quote']

æsj, da.... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Forlaget snakker om å gi den ut i pocket først til neste år nå.. Men snart gir de ut den illustrerte utgaven på norsk.

Skrevet

Ja, forlaget pleier å gi ut pocketutgaven ca 2 år (eller var det 1 år?? Nå ble jeg usikker) etter at hovedutgaven er kommet. Men DaVinci-koden(DVK) går fremdeles som varmt hvetebrød i butikkene (jeg jobber selv i bokhandel), så derfor kommer den ikke i pocket ennå. Pocketen kommer når salget går betraktelig ned. Jeg selger mange DVK ennå, så det kommer nok til å ta litt tid. Engler og demoner, som er boka som Dan Brown skrev før DVK, selger ikke like godt, så da kommer sikkert den ut i pocket før DVK. Hadde alt vært som normalt så ville DVK kommet i pocket for lenge siden.

Det er bare å smøre seg med tålmodighet eller låne på biblioteket! :trøste:

Skrevet

Hæ? Jeg synes jeg så den i matbutikken (Meny) i pocket?

Skrevet

Må være den engelske jeg har sett...

Skrevet

Ja, den engelske har kommet ut for lenge siden:)

Skrevet

Den kommer sannsynligvis ikke i år. (Var først estimert til sommeren, så til september, så til jul, men den er utsatt igjen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...