AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 - jeg trodde jeg alltid skulle ha så god kontroll på hunder. En gang vi var på besøk hos noen, gikk jeg ut til hunden alene. Den stod i bur og jeg ville inn til den. Hunden prøvde å komme seg ut, men jeg tok båndet og prøvde å holde den. Men glapp taket da den var for sterk og ble redd den skulle vite meg. Den rømte og jeg måtte gå inn og si at hunden hadde rømt. - trodde jeg skulle være mester på ski..skulle være litt kul da men det resulterte i armbrudd 😛 Anonymkode: 8602b...0b9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Intet. Jeg lærte av voksne som barn tre viktige ting: 1. Voksne undervurderer deg alltid. 2. Voksne tror alltid den som ser snill ut er snill. Noe som betyr at du dersom du har et søtt englefjes kan gjøre hva pokker du vil. (mye moro etter jeg fant ut det som 7-åring, altså) 3. Hardt arbeid er totalt unødvendig og bortkasta. Smart arbeid er veien å gå. Anonymkode: 5188c...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Intet. Jeg lærte av voksne som barn tre viktige ting: 1. Voksne undervurderer deg alltid. 2. Voksne tror alltid den som ser snill ut er snill. Noe som betyr at du dersom du har et søtt englefjes kan gjøre hva pokker du vil. (mye moro etter jeg fant ut det som 7-åring, altså) 3. Hardt arbeid er totalt unødvendig og bortkasta. Smart arbeid er veien å gå. Anonymkode: 5188c...ac5 punkt 1: stemmer på en prikk punkt 2: jeg fant det ut da jeg var omtrent på samme alder. I tillegg til at det de voksne ikke visste hadde vi barna ikke vondt av. punkt 3: jepp I tillegg fant jeg ut at menn som de voksne syntes var veeeldig koselige ikke nødvendigvis var det. Anonymkode: 628ef...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå