AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Jeg har fet t-sone og veldig store porer, sliter med å finne en foundation som ligger fint i porene, spesielt i panna. Er 35 år, så nærmer meg vel moden hud også, men har igrunn alltid hatt problemer med dette. Har stort sett alltid brukt billigere merker av primer og foundation, men i fjor sommer kjøpte jeg meg Smashbox Photo Finish Primalizer og Esteé Lauder double wear foundation. Foundationen sitter jo bedre nå, men sliter fortsatt med at det ikke ligger fint i panna. Legger seg på en måte rundt alt som ligger i porene og ser "nuppete" ut. Renser huden, bruker fuktighetskrem, bruker "skrubb" 2-3 ganger i uka og innimellom peel off ansiktsmaske. Tips til hvordan jeg kan fikse dette mottas med stor takk. Anonymkode: 4a116...0f8
Nerine_ Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 (endret) Sett foundation med ett pudder, og avslutt med settingspray. Bruk foundation, primer og pudder ment for fet hud. Endret 21. mars 2019 av Nerine_
Hilde1302 Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Har nylig lest om en annen som også hadde problemer med akkurat denne foundationen. Virker som det er mye pudder i den, og at dette kan få frem teksturen i huden.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Er ikke bare den jeg sliter med. Har brukt flere andre (riktignok billigere merker) og det skjer det samme. Bruker stort sett alltid produkter for fet eller kombinasjonshud, pudder og settingspray. Enda ikke funnet noe som funker. Ser jo bra ut på avstand heldigvis, ellers kunne jeg ikke brukt sminke. Ts Anonymkode: 4a116...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå