Gå til innhold

Kjærestetur til Irland!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten vurderer å dra på tur sammen til Irland i påsken. Selv har jeg vært i Dublin flere ganger, og selv om jeg liker byen veldig godt, har jeg litt lyst til å prøve noe annet denne gangen. Noen anbefalinger? Er åpen for det meste!

Anonymkode: 3dde2...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irland er magisk, utenfor Dublin vel og merke! Er så glad i det landet der at vi reiser stadig tilbake. Lei bil og kom dere på vestkysten av landet. Mange fine plasser, men kommer litt an på hva dere er ute etter? Vi liker oss best på landsbygda med masse nydelig natur. For å nevne noen fine passe små «byer»; Kinsale, Cobh, Dingle, Doolin, Clifden, Westport. Kan nevne i fleng, men disse har for meg et passe stort sentrum, men man trenger absolutt ikke flere dager i samme «by». Doolin er en av mine favorittplasser, knøttlite sentrum, men en fantastisk atmosfære og man kan gå hele Cliffs of Moher derfra. 

Galway er jo kjekt å stikke innom, mye triveligere enn Dublin, men for min del har det vært nok med en dag der. 

Det kommer litt an på hvor mye tid dere har til rådighet egentlig.

Vil dere utforske Ring of Kerry feks? Dingle Peninsula og Slea Head er hakket «villere» enn ROK, og hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt den(selv om jeg har kjørt begge to ganger hver). Veldig væravhengig da! 

Lei rom på et B&B, det kryr av dem over hele landet.

Jeg virkelig elsker Irland og anbefaler det landet til alle jeg møter, så det er bare å komme med spesifikke spørsmål! Kjenner jeg blir ganske engasjert når jeg snakker om vakre Irland!

Anonymkode: 14d1c...b58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...