Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min baby er 4,5 mnd, 7200g og 63 cm. Hun bruker pampers 3 nå. Det hender hun bæsjer så det lekker litt på sidene. Ganske ofte faktisk. Er det ganske vanlig eller tyder det på feil str? Har prøvd ulike bleier. Synes pampers virker best. Og libero touch var vi fornøyd med, men den er jo så dyr.

Har libero i str 4, prøvde for en stund siden. Den føltes for stor. Kanskje prøve igjen nå. Snakket med noen som har nokså mye større babyer enn meg som brukte str 3, så skulle ikke tro 4 er passende ennå. Synes 4 virker veldig stor mellom bena også.

Har prøvd å søke etter bilder som viser hvordan en bleie sitter godt og passende, finner ikke.

Anonymkode: 847ac...8d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig med lekkasjer så lenge avføringen er eksplosjon av flytende morsmelkbæsj, uansett hvor godt man fester bleia :) noen bare er sånn.vår er snart 6 mnd og har hatt mer fast avføring og da er lekkasje blitt et mye mindre problem enn før, da vi stort sett måtte ta et klesskift hver gang. 

Anonymkode: ee1e3...2d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig med lekkasjer så lenge avføringen er eksplosjon av flytende morsmelkbæsj, uansett hvor godt man fester bleia :) noen bare er sånn.vår er snart 6 mnd og har hatt mer fast avføring og da er lekkasje blitt et mye mindre problem enn før, da vi stort sett måtte ta et klesskift hver gang. 

Anonymkode: ee1e3...2d2

Ok. Godt det finnes gallesåpe og nylonvask!

Veldig typisk at lekkasjene skjer når hun har på ull eller lyse klær😅 Nå bæsjer hun som regel bare en gang pr dag, det var verre før 

Anonymkode: 847ac...8d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig at det kommer på utsiden når de ikke har fast avføring ennå.. 

når det er sagt så liker jeg libero bedre enn Pampers fordi jeg syns Pampers er så «smale». Libero er litt bredere mellom bena og sitter bedre her. Men det er smak og behag og varierer fra barn til barn:)

Anonymkode: e5400...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanlig at det kommer på utsiden når de ikke har fast avføring ennå.. 

når det er sagt så liker jeg libero bedre enn Pampers fordi jeg syns Pampers er så «smale». Libero er litt bredere mellom bena og sitter bedre her. Men det er smak og behag og varierer fra barn til barn:)

Nettopp, her var det motsatt. Pampers satt bedre enn Libero på alle barna, og siste år før bleieslutt var Rema 1000 best.

Anonymkode: 0de52...153

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, her var det motsatt. Pampers satt bedre enn Libero på alle barna, og siste år før bleieslutt var Rema 1000 best.

Jepp.. det forandrer seg også litt så man må nesten bare prøve seg litt frem😊

• 3 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2019 den 19.30):

Er Rema sine bleier smalere eller bredere enn Pampers?

Anonymkode: da9a2...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...