AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Han sendte nå sms at han vil ha "fri" fra barnet noen helger fremover en mnd frem i tid. Han har henne 2/4 helger i mnd. Fotball, volleyball og jobb tar knekken på han visstnok. Er jeg usympatisk som ikke har empati med han? Barnet mitt skal selvsagt være med meg. Men jeg kjenner jeg koker over valget av forelder jeg gjorde ung og dum. Barnet er 10 år, så ikke snakk om et bleiebarn. Anonymkode: edd46...92f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Herregud for en latsabb av en mann. Det er barnet dette går ut over, tenker han ikke på det i det hele tatt? Å når han har henne annenhver helg(?) så burde han ta seg sammen. Anonymkode: e2775...eff 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud for en latsabb av en mann. Det er barnet dette går ut over, tenker han ikke på det i det hele tatt? Å når han har henne annenhver helg(?) så burde han ta seg sammen. Anonymkode: e2775...eff Å ha ungen ekstra i ukedager var visstnok ikke et problem.. Så visstnok veldig utslitt ja. Anonymkode: edd46...92f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Ny dame på gang..? Tvilsomt. Anonymkode: edd46...92f
Gjest BearMama Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 (endret) Man tar ikke «fri» fra å være foreldre. Iallefall ikke om en er helgepappa annenhver helg(?) Endret 21. mars 2019 av BearMama
Sirah Skrevet 21. mars 2019 #7 Skrevet 21. mars 2019 Har han en veldig krevende jobb TS? Er det ekstra mye å gjøre nå slik at han er avhengig av å hente seg inn i helgene? Forsvarer han ikke så ikke misforstå. Prøver bare å finne en logisk forklaring Når det er sagt så kan man vel ikke bare ta seg "fri" fra ungen sin 🙄 Kan han ha henne ekstra i ukedagene en periode stede?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #8 Skrevet 21. mars 2019 Utslitt av å ha sin egen unge i 2 av 4 helger av en måned?? haha, nei ingen empati! Bf her også sliter, men det er jo ikke et alternativ for oss mødre å kunne ta denne 'fri' som de snakker om. Vi har jo bare barna hele måneden minus de to helgene. 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fotball, volleyball og jobb tar knekken på han visstnok. Jeg tolker det dithen at det er faren som har disse aktivitetene, ikke barnet? Anonymkode: b4219...511 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #9 Skrevet 21. mars 2019 Du får be han sette seg ned å skrive en liste om hvor ungen er prioritert i livet hans. Tydeligvis havner den etter både jobb og fritidssysler så teknisk sett kan den vel ikke havne så mye lenger nede.. Anonymkode: 214e5...5aa
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #10 Skrevet 21. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utslitt av å ha sin egen unge i 2 av 4 helger av en måned?? haha, nei ingen empati! Bf her også sliter, men det er jo ikke et alternativ for oss mødre å kunne ta denne 'fri' som de snakker om. Vi har jo bare barna hele måneden minus de to helgene. Jeg tolker det dithen at det er faren som har disse aktivitetene, ikke barnet? Anonymkode: b4219...511 Ja, stemmer Anonymkode: edd46...92f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #11 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, stemmer Anonymkode: edd46...92f Be han om å skjerpe seg. Blir han så sliten av fritidsaktiviteter at det går ut over ungen så får han kutte ut noe. Man kan ikke bare ta «fri» fra å være forelder Anonymkode: e2775...eff 1
Summ Skrevet 21. mars 2019 #12 Skrevet 21. mars 2019 Her er far helt på jordet, gidder ikke å kommentere mer ved det. Men det du bør gjøre, er å dra til mekling, eller evt skrive ny avtale. Her har du krav på mer barnebidrag. Ville aldri gått med på noe slikt, bare for å være snill. Det er bedre å ha skriftlige avtaler, fordi det også er bedre for fremtiden. Slikt kan skje mange ganger de neste årene
Gjest Tutte Skrevet 21. mars 2019 #13 Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sendte nå sms at han vil ha "fri" fra barnet noen helger fremover en mnd frem i tid. Han har henne 2/4 helger i mnd. Fotball, volleyball og jobb tar knekken på han visstnok. Er jeg usympatisk som ikke har empati med han? Barnet mitt skal selvsagt være med meg. Men jeg kjenner jeg koker over valget av forelder jeg gjorde ung og dum. Barnet er 10 år, så ikke snakk om et bleiebarn. Anonymkode: edd46...92f Du skriver at han har barnet 2/4 helger i mnd. Vil dette si at han noen ganger har barnet hver helg? Er jo bare 4 helger i mnd.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #14 Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, Tutte skrev: Du skriver at han har barnet 2/4 helger i mnd. Vil dette si at han noen ganger har barnet hver helg? Er jo bare 4 helger i mnd. 2 av 4 helger i mnd, dvs annenhver helg. Nei han har ikke barnet hver helg. Anonymkode: edd46...92f
Gjest Tutte Skrevet 21. mars 2019 #15 Skrevet 21. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 av 4 helger i mnd, dvs annenhver helg. Nei han har ikke barnet hver helg. Anonymkode: edd46...92f Ok, da skjønner jeg. Hadde ikke godtatt dette uten videre nei, han må jo skjønne at dette går utover barnet også. Barn er da ikke noe man bare tar seg fri fra når man er sliten.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #16 Skrevet 21. mars 2019 22 minutter siden, Tutte skrev: Ok, da skjønner jeg. Hadde ikke godtatt dette uten videre nei, han må jo skjønne at dette går utover barnet også. Barn er da ikke noe man bare tar seg fri fra når man er sliten. Jeg er da for pokker selv utslitt med full jobb, studier og barn som skal følges opp. Han har kun studier og litt deltidsjobb. Og ting på fritiden..... Anonymkode: edd46...92f
Gjest Tutte Skrevet 21. mars 2019 #17 Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er da for pokker selv utslitt med full jobb, studier og barn som skal følges opp. Han har kun studier og litt deltidsjobb. Og ting på fritiden..... Anonymkode: edd46...92f Og akkurat det du skriver her synes jeg du bør fortelle han. Han høres ut som en skikkelig latsabb som synes han tåler mindre enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå