Gå til innhold

Noen som blir kåte av tanken på å gi noen kåte folk sex som syns du er over deres liga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen ganger fantasier om å gi noen som ikke er typisk pene deilig sex.. Det å se kåtheten lyse av de og la de utforske hele kroppen min og gi de en opplevelse de ikke får til vanlig. For meg er dette en fantasi jeg har lyst å leve ut. Flere som fantaserer om dette?

Anonymkode: cf960...148

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan starte opp en veldedig organisasjon og se hvor mange frivillige du klarer å samle. 

Anonymkode: afb7b...080

• Liker 7
Skrevet

Du høres ut som du har sterke narsissistiske tendenser. 

• Liker 2
Skrevet

Du høres ut som ei sexgudinne :)

AnonymBruker
Skrevet

Den var dyp, den!  😎

Anonymkode: 97ff5...209

Skrevet
11 minutter siden, Hilde1302 said:

Du høres ut som du har sterke narsissistiske tendenser. 

det kommer vel an på om hun er objektivt vakker eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har gjort det et par ganger og ble helt kvalm :spy:

Anonymkode: c35e8...522

AnonymBruker
Skrevet

Pitysex? Nei takk.

Anonymkode: ef0b8...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tenner på veldedighetssex? På sex med mennesker som du vurderer som mindre attraktive enn deg selv? På at du synes du gjør en skikkelig god gjerning? På at du mener du skal gi dem en unik opplevelse de aldri har hatt før og aldri kommer til å få igjen fordi de ikke er så pene som deg? Men du har latt dem få opplevelsen med deg? Ja ja, du høres ut som et godt menneske! 

Anonymkode: e3607...567

AnonymBruker
Skrevet

Nei fysj, har gjort det en gang og det var veldig ekkelt! Aldri gjort det igjen.

Anonymkode: 83788...15f

Skrevet
55 minutter siden, megda skrev:

det kommer vel an på om hun er objektivt vakker eller ikke. 

Nei. Hun tenner på tanken at noen hun «ser ned på» begjærer henne og blir gal av tanken på henne, mens hun har all makten fordi hun aldri vil få følelser for personen. Tanken på dette gjør henne seksuelt opphisset. Usunt. Meget usunt! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen ganger fantasier om å gi noen som ikke er typisk pene deilig sex.. Det å se kåtheten lyse av de og la de utforske hele kroppen min og gi de en opplevelse de ikke får til vanlig. For meg er dette en fantasi jeg har lyst å leve ut. Flere som fantaserer om dette?

😂

Anonymkode: aeda6...226

AnonymBruker
Skrevet

Tipper du er en person som tror du er mye penere enn du er... finnes mange av den sort! Også har du de som er veldig kjekke på første inntrykk, men som blir ølstøgge etter du har kommet i prat med dem, altså persobligheten er så stygg at den personen Som var kjekk før han åpnet kjeften ble plutseli deit stygg! Du er endten eller. Æsj

Anonymkode: 58a11...908

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det rett som det er, bevisst/ubevisst.  Noen 50+ damer har en vanvittig sterk sexlyst, og mye utilfredstillte behov.             For å si det sånn, de fleste av dem er ikke akkurat vant med sprengkåte 35-åringer med "kjempestå" så da blir det ofte sånn.     Jeg foretrekker rå og intens sex, og ei dame som forguder meg som elsker fremfor et pent ytre.

Anonymkode: bc272...c98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For ikke så lenge siden kom jeg i prat med en gjennomsnittlig mann, han ville se bevis på noe morsomt jeg fortalte om så jeg sendte video av meg i denne situasjonen. Da svarte han: okei du er jo alt for fin for meg. Syns det var en rar kommentar, men lot det være. Så møttes vi og hadde det hyggelig, og mens vi hadde et fint øyeblikk med øyekontakt så sa han dette igjen mens han ristet på hodet. Jeg syns det var veldig avtennende, og traff han aldri igjen. 

Nåværende kjæreste forguder meg og sier heller "du er så FIIIIIN" mens han skviser meg og aper seg til og begraver fjeset sitt i nakken/bysten/håret mitt. Da er det bare moro.

Så nei, jeg vil ha sex med menn som er like lekne, åpne og nysgjerrige som meg, og så fri fra dårlig selvtillit som en kan være.

Anonymkode: b5dcd...240

• Liker 1
Skrevet

Dytter tråden

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, bullehurk skrev:

Dytter tråden

Om forlatelse, snubla i tråden, jeg! 👧

Skrevet
På 21.3.2019 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Hahaha, vel det er bra du har selvtilliten i orden! Dessuten er det vel rimelig enkelt å realisere denne fantasien dersom du er ei hot dame. Bare å sette ut en annonse det 😄

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Hahaha, vel det er bra du har selvtilliten i orden! Dessuten er det vel rimelig enkelt å realisere denne fantasien dersom du er ei hot dame. Bare å sette ut en annonse det 😄

Men hva med en middelaldrende gubbe? 😯

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med en middelaldrende gubbe? 😯

Var ikke idéen å "velsigne" en uattraktiv person med muligheten til å pule en mann/dame over hans liga?

Det er lett å få til om den utkårede er en mann, og den deilige er en dame. Ikke så lett andre veien sannsynligvis, om ikke det er Hollywood-kjendis nivå på fyren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...