Tullerusk Skrevet 29. august 2002 #21 Del Skrevet 29. august 2002 Takk for referatet! :D Gleder meg allerede til neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. august 2002 #22 Del Skrevet 29. august 2002 Oooooiiii!!! Blir det baby på Rachel og Ross :o ??? Gleder meg til tirsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #23 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg gleder meg kjempe masse til neste espisode! Det er en veldig god serie! (syns jeg!) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 31. august 2002 #24 Del Skrevet 31. august 2002 Endelig! Skal si det var godt å se Friends igjen. Har klart meg godt uten, men det er moro å få se det igjen... Gleder meg virkelig til å se hvem av dere som har rett. (ang. Rachels barn) Har ikke lest Se og Hør... Men jeg tror det må være Ross eller Joey! Spennende!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. september 2002 #25 Del Skrevet 2. september 2002 Bæææh, jeg fikk ikke sett første episoden jeg, var på klassetur på Finse og glemte å ta opp :evil: Takk for resymé Mocca! :D Jeg har også hørt at det er Ross som er faren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå