AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Vi skal en uke til Danmark i sommer, hvilken båt er best å dra med - Fjordline eller Color Line? Er det mye å finne på for (små) barn der? Er det verdt å investere i sitteplass? Anonymkode: 2910f...15f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Når vi har reist til Danmark har vi kjørt colorline superspeed. Larvik - Hirtshals, 3 t og 45 min. Der har dem egen barneavdeling, men det er ikke så mye å finne på. Båtturen har likevel ikke blitt kjedelig for barna. Anonymkode: 02053...25f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Ville dratt med Colorline, har hørt at er det bølger er det virkelig ikke gøy å være på fjordline. Vi har alltid bestilt buffet på båten, så bruker man litt tid der. Turen over går jo ganske raskt. Anonymkode: a6148...88e
Sirah Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Jeg har tatt både Fjordline og Color Line mye og velger Color Line om det er mulig. Båten er større og mer stabil i dårlig vær syntes jeg. Det er også litt mer å finne på ombord. Den ekstra timen går kjapt Nå skal det legges til at jeg har tatt Color Line fra Kristiansand eller Larvik og Fjord Line fra Kristiansand. Vet ikke hvordan det er med den som går fra Langesund f.eks
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 Langesund - Hirtshals er best. Den tåler større bølger.Men lite å finne på for så små.Men kan vandre rundt.Eller bestille egen lugar går fint. Anonymkode: c0cf3...a84 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 Color Line uten tvil! Det er bare fordi jeg blir lett sjøsyk. Anonymkode: 5e2ae...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå