Gå til innhold

Fjordline eller Color Line

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal en uke til Danmark i sommer, hvilken båt er best å dra med - Fjordline eller Color Line? Er det mye å finne på for (små) barn der? 
Er det verdt å investere i sitteplass? 

Anonymkode: 2910f...15f

AnonymBruker
Skrevet

Når vi har reist til Danmark har vi kjørt colorline superspeed. Larvik - Hirtshals, 3 t og 45 min. Der har dem egen barneavdeling, men det er ikke så mye å finne på. Båtturen har likevel ikke blitt kjedelig for barna. 

Anonymkode: 02053...25f

AnonymBruker
Skrevet

Ville dratt med Colorline, har hørt at er det bølger er det virkelig ikke gøy å være på fjordline.

Vi har alltid bestilt buffet på båten, så bruker man litt tid der. Turen over går jo ganske raskt. 

Anonymkode: a6148...88e

Skrevet

Jeg har tatt både Fjordline og Color Line mye og velger Color Line om det er mulig. Båten er større og mer stabil i dårlig vær syntes jeg. Det er også litt mer å finne på ombord. Den ekstra timen går kjapt :)

Nå skal det legges til at jeg har tatt Color Line fra Kristiansand eller Larvik og Fjord Line fra Kristiansand. Vet ikke hvordan det er med den som går fra Langesund f.eks :) 

AnonymBruker
Skrevet

Langesund - Hirtshals er best. Den tåler større bølger.Men lite å finne på for så små.Men kan vandre rundt.Eller bestille egen lugar går fint.

Anonymkode: c0cf3...a84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Color Line uten tvil! Det er bare fordi jeg blir lett sjøsyk. 

Anonymkode: 5e2ae...9a2

Skrevet

Color Line. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...