AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Jeg Knoter litt ifht kjærligheten for tiden og tenkte, mest for moro skyld, at jeg skulle teste en såkalt "klarsynt". Jeg ringte, sa kun navnet mitt og at jeg lurte på hva hun fikk opp ifht kjærlighet. Hun sa følgende ting, for å sortere litt og jeg vil kommentere i parentes. Han har sterke følelser for deg (Ja dette har han sagt mange ganger) Når han tenker på deg og ser på deg blir han helt svimmel fordi du er for god til å være sann (dette har han også sagt) Han tenker at du er perfekt og finner ingen feil på deg, det skremmer han litt (vet ikke...) Han kommer til å kontakte deg innen 5-7 dager (vet ikke, gjenstår å se) Han er i et forhold. Dette forholdet er kun vennskapelig og han bærer på mange savn. Det er et dårlig forhold i den forstand at de kun er venner som er opptatt av hva de har bygd opp og å vise frem en fasade (alt dette stemmer og det kunne hun umulig vite) Han og kona er ikke fysiske (Riktig) Du går og venter på at han skal ta kontakt men jeg ser at han er livredd for hva følelsene hans gjør med han og det holder han litt igjen (ja dette har han sagt) Han er livredd for hva som vil skje, følelsesmessig og fysisk når dere treffes (det har han bekreftet) Han har ikke hatt mulighet til å treffe deg i det siste fordi han jobber for mye. Han har det veldig travelt. (Riktig) Han er veldig nysgjerrig på deg (Riktig) Han kjenner på stress i livet sitt og dette påvirker han mye (ja han har magesår og sliter med stress) Han tenker ikke på at du går og venter på kontakt. Han er ikke skrudd sammen slik. Han forstår ikke viktigheten av bekreftelse. Men han er til å stole på og vil treffe deg når han kan. (Riktig. Har flere ganger tatt opp med han hvor viktig det er at han gir lyd, tar initiativ og ikke bare blir stille mellom avtaler og treff. Dette ser ut til å gå han hus forbi uten at det ligger noe vondt i det, han er bare fjern på det området) .... Hun nølte ikke på noe. Jeg kjenner jeg er litt satt ut. Nå gjenstår det å se om han tar kontakt som hun sa... Da blir jeg blown away. Mange her vil vel si at dette er humbug. Jeg er i utgangspunktet utrolig skeptisk. Har også en tro som gjør at kontakt med "slikt" er noe jeg vanligvis ville holdt meg unna. Derfor var jeg opptatt av å snakke med en som ikke bruker kort eller annet. Kun det hun ser /intuisjon. Anonymkode: 51f7f...c1d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Ingen meninger om dette? Han kontaktet meg forresten i dag...så der fikk hun også rett. Ts Anonymkode: 51f7f...c1d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Tenker at du egentlig fortalte henne det meste og fik inntrykk av at hun fortalte deg det. Man kan vite mye om personer ved å resonnere seg frem til hvordan de tenker og føler, og det kan man bruke til å kald lese mennesker Anonymkode: 7d199...968 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du egentlig fortalte henne det meste og fik inntrykk av at hun fortalte deg det. Man kan vite mye om personer ved å resonnere seg frem til hvordan de tenker og føler, og det kan man bruke til å kald lese mennesker Anonymkode: 7d199...968 Jeg var bevisst på å ikke fortelle henne noe som helst. For alt hun visste,når jeg spurte om hva hun fikk opp ifht en mann jeg tenkte på, kunne hun jo sagt at han ikke har følelser, at det har vært et brudd e.l, at det ikke ser lyst ut osv... Men hun traff på det første hun sa og det fikk meg til å lytte nøye videre... Rare greier dette. Forstår forøvrig det du sier. Noen mennesker kan være flinke til å lese andre og klare få ut informasjon. Men som sagt... Jeg ga ingen info...😊 Anonymkode: 51f7f...c1d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #6 Skrevet 23. mars 2019 På 22.3.2019 den 18.23, aiba skrev: Har også opplevd klarsynt som traff utrolig godt Interessant. Jeg tror de finnes, selvom det nok også er mye lureri der ute... Anonymkode: 51f7f...c1d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #7 Skrevet 23. mars 2019 Kan du skrive hva hun/han het? Anonymkode: 3a40d...a34
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #8 Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du skrive hva hun/han het? Anonymkode: 3a40d...a34 Nina Anonymkode: 51f7f...c1d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #9 Skrevet 23. mars 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Nina Anonymkode: 51f7f...c1d Hvilken spålinje ? Anonymkode: ed4de...c74
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #10 Skrevet 23. mars 2019 Dette er vås. Disse folka er gode cold readers. Hvorfor ønsker folk å bli spådd? Ulykkelig kjærlighet, økonomiske problemer, jobb & andre relasjoner. Som regel handler det om ulykkelig kjærlighet, og da er det bare å spinne. Anonymkode: 8e298...c65
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #11 Skrevet 23. mars 2019 Du ringte og det eneste du sa var navnet ditt og kanskje ha det på slutten? Hun ramset opp alt dette og ikke noe som ikke stemte, men som du har glemt siden ikke du bet deg like godt merke i det? Jeg tviler. Beskrivelsen hennes er av et klassisk dårlig forhold og en utro mann som forteller deg standardfrasene for å få sympati. Det stemmer på tusenvis av mennesker i samme situasjon. Anonymkode: ca3c2...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå