AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Hei Nå har det kommet nye krav om at man må ha 3 i snitt i norsk, og matte for å komme inn. Dette er selvfølgelig ikke noe god karakter, men videregående var ikke noe lyspunkt for meg, så jeg har dessverre ikke 3 i disse fagene, men har tatt en Bachelor i økonomi i ettertid. Har de siste årene fått mer og mer lyst til å studere sykepleie. Er det noen måte å komme inn på dette studie på uten at jeg må ta opp igjen fag i fra videregående? Anonymkode: 5993a...e92
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Nå har det kommet nye krav om at man må ha 3 i snitt i norsk, og matte for å komme inn. Dette er selvfølgelig ikke noe god karakter, men videregående var ikke noe lyspunkt for meg, så jeg har dessverre ikke 3 i disse fagene, men har tatt en Bachelor i økonomi i ettertid. Har de siste årene fått mer og mer lyst til å studere sykepleie. Er det noen måte å komme inn på dette studie på uten at jeg må ta opp igjen fag i fra videregående? Anonymkode: 5993a...e92 Ville tatt kontakt med opptakskontoret:) Anonymkode: 06bc6...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Nå har det kommet nye krav om at man må ha 3 i snitt i norsk, og matte for å komme inn. Dette er selvfølgelig ikke noe god karakter, men videregående var ikke noe lyspunkt for meg, så jeg har dessverre ikke 3 i disse fagene, men har tatt en Bachelor i økonomi i ettertid. Har de siste årene fått mer og mer lyst til å studere sykepleie. Er det noen måte å komme inn på dette studie på uten at jeg må ta opp igjen fag i fra videregående? Anonymkode: 5993a...e92 Nope. 3 i disse fagene er et fastsatt krav. Anonymkode: 30610...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Hvilken matte hadde du på videregående? Hvis du hadde P-matte, er det et krav om at du har 3 i faget for å komme inn. Dessverre ingen vei utenom. Anonymkode: fd3ae...99b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 Nei, dette er et fastsatt krav. Du får ta opp igjen fagene og så søke opptak til sykepleie. Anonymkode: 2fde7...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken matte hadde du på videregående? Hvis du hadde P-matte, er det et krav om at du har 3 i faget for å komme inn. Dessverre ingen vei utenom. Anonymkode: fd3ae...99b Hadde p-matte ja 😊 Anonymkode: 5993a...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå