philippa starck Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Jeg leter etter Lexington sengetøy på Ebay - hvorfor finner jeg det ikke?? Lexington er da amerikansk? Synes sengetøyet er altfordyrt (1200,- for ETT dynetrekk!!) og tenkte jeg skulle prøve å få tak i litt rimeligere... Men jeg finner det altså ikke. Noen som vet?
Shoegal Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 lexington er svensk, faktisk og altfor dyrt :veldigsur:
Snuppelure Skrevet 17. april 2005 #3 Skrevet 17. april 2005 Og MYE billigere i Sverige :-) Jeg bare elsker mine sett!
philippa starck Skrevet 17. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2005 Og MYE billigere i Sverige :-) Jeg bare elsker mine sett! Hva koster det i Sverige da? Går det an å bestille på nett fra Sverige? *vil ha, vil ha!*
Snuppelure Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Hva koster det i Sverige da? Går det an å bestille på nett fra Sverige? *vil ha, vil ha!* Tror jeg har sett de ned mot 690 SEK. Ring til NK da vel å spør! Jeg har kjøpt mine på ROOM her i Oslo, så ROOM i Sverige burde vel også ha. Eller så kan jeg også anbefale et som heter NoRD(?) som du får hos SOV Howlid i Vibesgate. Det er virkelig nydelig! Men også i øvere pris-kategori.
sixx Skrevet 17. april 2005 #6 Skrevet 17. april 2005 Her finner du forhandlere i de forskjellige land. http://www.lexingtoncompany.com/start/
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 OJ - WOW! Har dere virkelig råd til dynetrekk til 700-1000 kr stk? Dere må ha kjempegod råd ihvertfall, eller prioriterer dere slik at dere "spiser grøt" mange ganger for å ha råd til det? Jeg har bare noe "arvet" sengetøy fra mamma jeg, og det får duge noen år til...
Gjest pulverheksa- Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 OJ - WOW! Har dere virkelig råd til dynetrekk til 700-1000 kr stk? Dere må ha kjempegod råd ihvertfall, eller prioriterer dere slik at dere "spiser grøt" mange ganger for å ha råd til det? Jeg har bare noe "arvet" sengetøy fra mamma jeg, og det får duge noen år til... De varer jo litt lengre enn en natt... Se på det som en invistering. de holder seg like fine vaske etter vask og år etter år.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 OJ - WOW! Har dere virkelig råd til dynetrekk til 700-1000 kr stk? Dere må ha kjempegod råd ihvertfall, eller prioriterer dere slik at dere "spiser grøt" mange ganger for å ha råd til det? Jeg har bare noe "arvet" sengetøy fra mamma jeg, og det får duge noen år til... Det var vel ikke akkurat det denne traaden handlet om, var det? La naa folk faa bruke pengene sine paa det de vil!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Greit nok det Pepita, men er det ikke lov til å spørre? Ditt innlegg i denne tråden hadde vel heller ikke noe med innledningen å gjøre vel? :-?
philippa starck Skrevet 18. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2005 OJ - WOW! Har dere virkelig råd til dynetrekk til 700-1000 kr stk? Dere må ha kjempegod råd ihvertfall, eller prioriterer dere slik at dere "spiser grøt" mange ganger for å ha råd til det? Jeg har bare noe "arvet" sengetøy fra mamma jeg, og det får duge noen år til... Nei, jeg "spiser ikke grøt" for å få råd til det, men jeg kjøper heller ikke i hytt og vær. Men det er faktisk slik at dyre dynetrekk varer og varer og varer, og de er ufattelig mye bedre å sove i. Jeg vil heller kjøpe ett dyrt sengesett enn 14 billige som bare blir liggende i skapet. Men jeg synes jo det er dyrt - det er derfor jeg ønsker å finne dem litt billigere et sted....
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #12 Skrevet 18. april 2005 Jeg kan være helt enig i at det er bedre å ha litt man er veldig fornøyd med, i steden for et fullt skap med billig. Billig er sikkert like bra for mange, men et par voksne folk trenger liksom ikke 20 sengesett! Og så mye mer å drasse på hvis du skal flytte! Takk for høflig svar, Philippa.
sixx Skrevet 22. april 2005 #13 Skrevet 22. april 2005 Her finner dere kanskje noe av det samme på tilbud. http://www.aftenpostenguiden.no/aftenposte...lert/491412.pdf
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Gå inn på www.holmstrom-mobeldesign.no De fører lexington møbler +++ utrolig flott butikk.
Gjest Lexington Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 I Oslo, ved Smedstadammen, Hoffsvn. 65 A er det en bedrift som jobber mot firmagavemarkedet med mye eksklusive produkter, også Lexington. Der kan du få kjøpt sengetøy, håndklær osv. til rabbaterte priser. OBS husk at de ikke tar kontant, kun kort. PS de har mye annet lekkert også 8-16
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Holder dette sengetøyet seg skikkelig? laknene også? Jeg har litt ymse i sengetøyskapet. Noen eldgamle som har blitt med fra mamma (de nupper ennå ikke), ikea og div, også høie som jeg trodde skulle være ganske skikkelig, men også det har vist seg å nuppe. Tror alt var bedre før, når det kommer til stoffkvalitet. Bestemor har det deiligste og glatteste sengetøyet, men det er sikkert 100 år gammelt og hjemmevevd. Hotellsengetøy bruker jo å være glatt og deilig, og må jo tåle ganske hard vasking. HAr nesten vært fristende å finne ut hvem som forhandler slikt. Noen som vet om det er tilgjengelig for private? Innser at dette ble litt utenfor tråden gitt, beklager! Men hører gjerne mer om kvaliteten på Lexington, for jeg vil heller ha få og "evigvarende" enn en drøss med nuppe-greier!
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 26. juni 2008 #17 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er helfrelst på Lexington og elsker deres produkter. Har du først begynt å sove i Lexington vil du aldri ha noe annet... Kjøp det på NK i Sverige eller vær på utkikk når det er salg. Da kan du gjøre gode kupp. Hilmers Hus har mye fin... Lykke til.
Rosenrød Skrevet 2. mai 2010 #19 Skrevet 2. mai 2010 Jeg elsker også Lexington, har to av sengesettene deres, og trenger egentlig ikke flere. Jeg kjøpte den på Norem Baade i Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå