Gå til innhold

Spm.til dere som driver litt med swingers/drar på sexklubb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg har et fantastisk deilig sexliv, vært gift i snart 11 år og har en felles fantasi om å involvere ei annen dame i sexen. Ikke en fast,"elskerinne", men mer som en hendelse en gang, eller kanskje flere. Jeg/vi fantaserer om at en annen kvinne skal suge og leke med mannen min mens jeg ser på/leker med meg selv. Har planer om å dra på en swingers/sex-klubb for å se om dette er noe vi kan få oppfyllt. Det er ikke aktuelt i første omgang at han skal få lov til å knulle henne - men kan få slikke eller fingre henne om hun vil det. Men suginga må foregå uten kondom og det ultimate (for meg, ikke nødvendigvis han) er om han fikk sprute henne i munnen. Dessuten ønsker vi at dette skal skje uten flere"tilskuere" - vet på slike steder at det er mulighet for å ha et eget rom eller et mer privat hjørne.

Er dette noe som er realistisk kunne ha skjedd/noe du som kvinne ville ha vært med på? Altså , sykdomsfri og renslighet er ikke et tema her - det er jo en selvfølge på slike steder -  vil jeg tro (eller innbiller meg - er ikke erfaren på dette feltet, hehe). 

Tenker litt på å teste ut den nye klubben i Tønsberg til sommeren, såå...Er jo lov å drømme.

Anonymkode: be191...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm! I teorien er selvfølgelig alt mulig! Men spør deg selv: Hvilken glede skulle den dama ha av dette?

Er sjelden flust med single damer på klubb, men noen er det, og selvfølgelig teoretisk mulig at dere finner ei som vil følge deres parametere. Men tror dere kan risikere å få noen bomturer. Bedre odds har dere hvis dere går for partnerbytte, og du leker med den andre mannen. Eventuelt at du slikker dama mens hun suger mannen din!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Swing skrev:

Hmmm! I teorien er selvfølgelig alt mulig! Men spør deg selv: Hvilken glede skulle den dama ha av dette?

Er sjelden flust med single damer på klubb, men noen er det, og selvfølgelig teoretisk mulig at dere finner ei som vil følge deres parametere. Men tror dere kan risikere å få noen bomturer. Bedre odds har dere hvis dere går for partnerbytte, og du leker med den andre mannen. Eventuelt at du slikker dama mens hun suger mannen din!

Takk for svar. Jeg har ingen interesse av å ha sex med andre enn mannen min. Men hun kan jo få deilig oralsex tilbake av mannen min etterpå om hun vil? Jeg forstår om dette virker sært, hehe - men...

Skrevet

👍 Hovedpoenget mitt var som du kanskje skjønte, i en slik setting som sex med andre, så er det litt å gi og få! 

AnonymBruker
Skrevet

Selvklart gi og få, og oralsex er vel også sex og om hun gir oral og får det samme tilbake - i min verden er vel det et samspill. Og så kan hun vel få knull av en annen? Som sagt er jeg ikke kjent med hvordan slike steder fungerer, så var vel på jakt etter å få vite om det er noen som vet om det kunne eller har skjedd :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror at ingen kvinne ville ha ønsket seg det opplegget ditt. Men bare følt seg misbrukt og utnyttet. Det er derfor det er vanskelig å få tak i kvinner for ingen kvinne vil være en gjenstand for andres egoistiske nytelse. Vi er ingen forbruks vare.

Anonymkode: a9263...b8e

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror at ingen kvinne ville ha ønsket seg det opplegget ditt. Men bare følt seg misbrukt og utnyttet. Det er derfor det er vanskelig å få tak i kvinner for ingen kvinne vil være en gjenstand for andres egoistiske nytelse. Vi er ingen forbruks vare.

Folk sitt seksuelle spenn er ganske mangfoldig. Det som er avtennende for én person, er seksuell nirvana for en annen.

Generaliseringer er ganske teit og umodent når det kommer til seksuell tenning.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres litt sexy ut, men jeg elsker penestrasjon, så ville ikke giddet uten det. Pluss jeg måtte jo ha bra kjemi med fyren for å ville.

Anonymkode: 6f739...59b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det her blir feil. Jeg ser ikke settingen slik, da er jeg misforstått. Tror jeg heller skulle ha spurt : finnes det damer på swingersklubber som liker å gi og motta oralsex , med en tilskuer? Høres det bedre ut? Jeg anser INGEN kvinner som forbruksvare, jeg liker sex og liker at det skal være sexy! Og at alle de involverte liker det; men jeg ønsker kun å se på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg så stopper det blant annet på at jeg selv ikke ville fått ordentlig sex.  Ville lett følt meg som innleid.

Anonymkode: 3a5b4...20f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det her blir feil. Jeg ser ikke settingen slik, da er jeg misforstått. Tror jeg heller skulle ha spurt : finnes det damer på swingersklubber som liker å gi og motta oralsex , med en tilskuer? Høres det bedre ut? Jeg anser INGEN kvinner som forbruksvare, jeg liker sex og liker at det skal være sexy! Og at alle de involverte liker det; men jeg ønsker kun å se på.

Kan dere ikke heller prøve finne noen på nakenprat.no eller liknende nettsider? Noen som da vil være med på scenarioet dere drømmer om? 

Anonymkode: 85ed6...984

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kun oral for meg ville vært rimelig kjedelig, så hadde vært uinteressant for meg. Men med litt leting så finner dere sikkert rett dame.

Anonymkode: 3620c...7be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som ett temmelig kjipt opplegg for henne. Og hvem vil la sprute uten kondom når hun ikke kjenner personen? For slik fantasien er nå, så virker den ganske tam for henne, for hvem liker ikke bli knullet etter å bli varmet opp?

Kanskje vil dere finne ett par som har lyst å leke med dere? De to kunne gitt henne nytelse og du kunne sett på, selv om du sikkert hadde vært litt i veien som ikke er en del av det. Men noen liker jo å bli sett på, så det er jo en mulighet. Men tror neppe folk går med på sex uten kondom. Ut i fra hva jeg har sett på dokumenterer så er de svært nøye på sikkersex. For skulle man tatt alle på ordet som hevder å være frisk, så hadde hadde Norge vært enda høyere oppe på kjønnssykdom-toppen en det vi allerede er.

Anonymkode: bdaa7...d5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å komme med antagelser om hvordan andre vil føle. Skriv gjerne om hva du vil føle. Men du vet ikke og kan ikke svare for andre  

Anonymkode: f0480...18b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...