Jente598 Skrevet 21. mars 2019 #1 Del Skrevet 21. mars 2019 Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 21. mars 2019 #2 Del Skrevet 21. mars 2019 Pyramidespill. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VET Skrevet 21. mars 2019 #3 Del Skrevet 21. mars 2019 Har du god råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Del Skrevet 21. mars 2019 Produktet er sikkert ok det, men som med alle MLM-produkter betaler du uforholdsmessig mye for noe du kan kjøpe (tilsvarende) for en langt lavere pris i en vanlig butikk. De som selger Herbalife, vil naturligvis si at produktet er heelt unikt. Anonymkode: 83538...01e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 21. mars 2019 #5 Del Skrevet 21. mars 2019 Har ikke prøvd selv, men alle jeg vet om som skryter av Herbalife-produktene er de som selger det selv og tjener penger på salget. Har enda ikke sett en person som skryter av det og IKKE har salgfortjeneste av det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Del Skrevet 21. mars 2019 Pleier å drikke sånn energidrikk fra de. Liftoff. Det gir energi for hele dagen. Perfekt for meg som ikke liker kaffe. Så drikkerjeg måltidserstatter til kvelds. Lite kcal og mettende. Cookies and cream 😍 Gått ned 10 kg hittil. Anonymkode: e8331...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 22. mars 2019 #7 Del Skrevet 22. mars 2019 Scam 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #8 Del Skrevet 23. mars 2019 Sjekk ut podcasten The Dream om MLM-selskaper. Dette er bløff og svindel. En av de tingene man får vite er at 99.7% tjener ikke penger på MLM, de blir svindlet selv om det er et såkalt "lovlig" selskap. Det fungerer som et pyramidespill og det eneste som gjør det lovlig at det finnes et produkt som man potensielt kan tjene penger på. Dessverre forblir det "potensielt" for over 99% av de som blir med. Å bare kjøpe produktene er heller ikke tilrådelig, da det er som noen andre også sier lengre opp, man får det samme og bedre for mindre penger utenfor MLM. (MLM=Multi Level Marketing) Anonymkode: 90e33...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #9 Del Skrevet 23. mars 2019 Mye info i denne tråden, Herbalife er samme opplegget:https://forum.kvinneguiden.no/topic/1204788-hva-tenker-dere-om-noen-som-jobber-i-zinzino/?tab=comments#comment-21873394 Anonymkode: 90e33...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reje Skrevet 24. mars 2019 #10 Del Skrevet 24. mars 2019 Jeg bruker Herbalife og er faktisk veldig fornøyd med det. Ja, jeg selger også, jeg ville aldri i livet klart å stått å solgt produkter som eg ikkje har erfaring med selv. For meg er det lettvint å lage seg en shake om morgenen og om kvelden, og jeg fortsetter å få resultater.. Så hvorfor ikke bare kjøre på? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. mars 2019 #11 Del Skrevet 24. mars 2019 Ikke begynn å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #12 Del Skrevet 24. mars 2019 On 3/22/2019 at 12:39 AM, AnonymBruker said: Pleier å drikke sånn energidrikk fra de. Liftoff. Det gir energi for hele dagen. Perfekt for meg som ikke liker kaffe. Anonymkode: e8331...687 Billigere og bedre: https://yoolando.com/monster-ultra-sunrise-12-500ml.html Anonymkode: 83538...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 24. mars 2019 #13 Del Skrevet 24. mars 2019 2 timer siden, Reje skrev: Jeg bruker Herbalife og er faktisk veldig fornøyd med det. Ja, jeg selger også, jeg ville aldri i livet klart å stått å solgt produkter som eg ikkje har erfaring med selv. For meg er det lettvint å lage seg en shake om morgenen og om kvelden, og jeg fortsetter å få resultater.. Så hvorfor ikke bare kjøre på? 😊 Men hva er forholdet mellom pris og kvalitet på produktene du selger? Sist jeg sjekka, var prisene utrolig mye høyere enn tilsvarende produkter fra "normale" konkurrenter. (det vil si de som ikke driver pyramidespill). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reje Skrevet 24. mars 2019 #14 Del Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, Purt Gull skrev: Men hva er forholdet mellom pris og kvalitet på produktene du selger? Sist jeg sjekka, var prisene utrolig mye høyere enn tilsvarende produkter fra "normale" konkurrenter. (det vil si de som ikke driver pyramidespill). Før det første så e Herbalife kåret til noe av det beste du kan få i deg av forskjellige store blader i utlandet.. Men også i vårt team så kjøper du ikke bare et produkt. Hvis du ønsker det så fikser vi matplan, treningsplan og følger deg opp (har ernæringsveiledere og pt'er i teamet) . Vi stiller opp når du har spørsmål eller du trenger tips. Vi kjører ulike grupper på vår egen fritid enten online eller offline 😊 så du kjøper ikke bare et produkt, men også et resultat 😊 Kan ikke akkurat si at du får det samme hos "nutrifabrikken" 😊 Men dette er som sagt min mening. Jeg har ikke hatt behov for å prøve noe annet etter HBL 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 24. mars 2019 #15 Del Skrevet 24. mars 2019 11 minutter siden, Reje skrev: Før det første så e Herbalife kåret til noe av det beste du kan få i deg av forskjellige store blader i utlandet.. Men også i vårt team så kjøper du ikke bare et produkt. Hvis du ønsker det så fikser vi matplan, treningsplan og følger deg opp (har ernæringsveiledere og pt'er i teamet) . Vi stiller opp når du har spørsmål eller du trenger tips. Vi kjører ulike grupper på vår egen fritid enten online eller offline 😊 så du kjøper ikke bare et produkt, men også et resultat 😊 Kan ikke akkurat si at du får det samme hos "nutrifabrikken" 😊 Men dette er som sagt min mening. Jeg har ikke hatt behov for å prøve noe annet etter HBL 😊 Har du lenke til disse "kåringene"? Følger pt og kostholdsekspertene med på kjøpet når du kjøper en bøtte med proteiner? Regner med at svaret er nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #16 Del Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, Reje skrev: Før det første så e Herbalife kåret til noe av det beste du kan få i deg av forskjellige store blader i utlandet.. Men også i vårt team så kjøper du ikke bare et produkt. Hvis du ønsker det så fikser vi matplan, treningsplan og følger deg opp (har ernæringsveiledere og pt'er i teamet) . Vi stiller opp når du har spørsmål eller du trenger tips. Vi kjører ulike grupper på vår egen fritid enten online eller offline 😊 så du kjøper ikke bare et produkt, men også et resultat 😊 Kan ikke akkurat si at du får det samme hos "nutrifabrikken" 😊 Men dette er som sagt min mening. Jeg har ikke hatt behov for å prøve noe annet etter HBL 😊 Liker hvordan du først legger ut et innlegg om at du er fornøyd med det, og i neste innlegg så kommer det tydelig frem at du selger det 😂 Anonymkode: 42c8d...3a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reje Skrevet 24. mars 2019 #17 Del Skrevet 24. mars 2019 2 timer siden, Purt Gull skrev: Har du lenke til disse "kåringene"? Følger pt og kostholdsekspertene med på kjøpet når du kjøper en bøtte med proteiner? Regner med at svaret er nei. https://womensrunninguk.co.uk/health/wr-product-awards-2018-food-and-nutrition/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reje Skrevet 24. mars 2019 #18 Del Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker hvordan du først legger ut et innlegg om at du er fornøyd med det, og i neste innlegg så kommer det tydelig frem at du selger det 😂 Anonymkode: 42c8d...3a3 Ja, jeg selger det.. Men som jeg nevnte i første innlegg så ville jeg aldri ha solgt det hvis ikke det fungerte på meg. Jeg svarte bare på spørsmålet jeg ble spurt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #19 Del Skrevet 25. mars 2019 Veldig fornøyd med sjokoladeshake til frokost. Innertier for meg som ikke spiser frokost til vanlig. Men - jeg meldte meg ut fordi facebook-sidene vi måtte være medlem i, bestod mest av statuser som gratulerte at den og den hadde kjøpt så og så mye, og derfor hadde oppnådd den og den rabatten... Vel, å kjøpe produkter er ikke de samme som at man har lyktes i kostholdsprogrammet!! Det betyr kun at man har brukt mye penger.... Stor fordel for dem som kan feire at andre har kjøpt masse da... Drit i om de har lyktes i livsstilsendringen eller ei... Anonymkode: f9d0c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 26. mars 2019 #20 Del Skrevet 26. mars 2019 Det jeg har sett av produkter fra Herbalife har vært dritt. Proteinpulverne derfra var for eksempel helt elendige, med mye "filler" og langt mindre proteininnhold hva man bør kunne forvente når man kjøper noe med ordet "protein" i navnet. Du får mer for pengene dersom du handler på vanlig butikk. Og akkurat det bør ikke komme som noen overraskelse. Ironisk nok går jo MLM-produkter gjennom langt flere ledd enn de du for eksempel kjøper på helsekostbutikken, noe som gjør at de koster sluttbruker mer enn de virkelig burde. En annen ting er jo at disse Herbalifenissene ofte får det for seg at de er ernæringseksperter som kan mer om helse og ernæring enn både leger og andre folk som faktisk jobber med sånt til daglig. Og man kan jo ærlig talt ikke støtte opp om sånn lavpannethet, uansett hvor lyst man har til å hjelpe en desperat venn som som nekter å ta innover seg at MLM til syvende og sist er en heidundrandes tåpelig måte å tjene til livets opphold på. Hallo, liksom. Kan vi i det minste prøve å virke litt smarte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå