Sommerfugl Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Jeg er utrolig glad i eksen. Vi hadde et fint forhold, men fungerte ikke på enkelte områder. Ønsker han alt godt. Mine følelser for han har endret seg. Jeg vil ikke at det skal være oss, samtidig som jeg synes det er vanskelig å akseptere at han ikke lenger er min. Dette er sikkert ulogisk for mange, men det er sånn jeg føler det. Synes det er vanskelig å gi helt slipp.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Ønsker han alt godt. Mine følelser for han har endret seg. Jeg vil ikke at det skal være oss Hva galt gjorde typen din som fikk følelsene til å endre seg?
Sommerfugl Skrevet 17. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2005 Han gjorde ingen ting galt. Følelsene har endret seg etter at vi gikk fra hverandre. Føler ikke lenger kjærlighet, men vennskap.
Laina Skrevet 17. april 2005 #4 Skrevet 17. april 2005 Hva galt gjorde typen din som fikk følelsene til å endre seg? Følelser kan endre seg uten at noen har gjort noe galt!
Tusseline Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Jeg har det på akkurat samme måte som deg, Sommerfugl, og det er en veldig vanskelig situasjon. Heldigvis går det bedre fra dag til dag, og jeg tror bare at tiden kan helbrede noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå