AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #21 Skrevet 22. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snedig at du poster i den og henter den oppover igjen da. Jeg tror du innerst inne liker penistrådene. 😀 Anonymkode: 23ccc...db0 Hva hadde KG vært uten sånne tråder. Men få seriøse innlegg i denne tråden. 😯 Anonymkode: 7cf5b...78e
Rotemor Skrevet 22. mars 2019 #22 Skrevet 22. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Snedig at du poster i den og henter den oppover igjen da. Jeg tror du innerst inne liker penistrådene. 😀 Anonymkode: 23ccc...db0 Den lå øverst... Men om det er denne eller en annen, så kan det ikke sies nok ganger at dette er ganske patetisk... Det dukker opp ny hver dag.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #23 Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, Rotemor skrev: Den lå øverst... Men om det er denne eller en annen, så kan det ikke sies nok ganger at dette er ganske patetisk... Det dukker opp ny hver dag. Som med de fleste andre tråder her inn også. Sånn er den usosiale mediatilværelsen blitt. 🙊 Anonymkode: 7cf5b...78e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #24 Skrevet 22. mars 2019 17 minutter siden, Rotemor skrev: Den lå øverst... Men om det er denne eller en annen, så kan det ikke sies nok ganger at dette er ganske patetisk... Det dukker opp ny hver dag. De ni siste innleggene i tråden er fortsatt et resultat av at du poster i den, etter som de svarer deg. 🙄 Hold penistrådene gående du, guilty pleasures er jo lov. 🙂 Anonymkode: 23ccc...db0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #25 Skrevet 22. mars 2019 Jeg har den største penisen hver gang jeg er i en fellesdusj. Men det er fordi jeg er homo. Anonymkode: 33258...fdc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #26 Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har den største penisen hver gang jeg er i en fellesdusj. Men det er fordi jeg er homo. Anonymkode: 33258...fdc Åh, er du der sammen med kvinner, da? 🙊 Anonymkode: 7cf5b...78e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå