gepshy Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Jeg trodde ikke på spøkelser - IKKE FØR I DAG kl. 2200 Nå i kveld da jeg kom hjem skjedde det en skikkelig ekkel historie. Klokka var rundt 22 og jeg var på vei inn i gården. 10 meter foranmeg så jeg noen skikkelser. Det var ei sint dame i svart kappe (slie de brukte før i tiden) og ei lita jente. Dama i sort brukte en teppebanker og dælja til barnet gang på gang på rumpa. Da dama så meg kastet hun teppebankeren fra seg og fløy mot skogen, hun fadet bort. Barnet klatret op i ett tre og jeg så at hun var svert redd, det virket som hun gråt. Tileggsinformasjon: Like før vi flyttet inn i denne leiligheten så dama mi ett barn oppe i det samme treet, og hun ble advart om at vi ikke fått ta denne leiligheten her. Terese hadde frysninger dager etterpå, men vi valgte å ikke tro noe på spøkelser og flytte inn.
Tuddelidu Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 :hår: Jeg er, og vil alltid være, livredd for spøkelser!
Væren Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde garantert ikke blitt boende særlig lenge der!Har hørt litt for mye bl.a. fra nær familie og venner som har opplevd en del uforklarlige ting. Jeg tror absolutt på slike fenomener - det finnes mer mellom himmel og jord, osv - og er glad jeg bor i nytt hus...
metteflette Skrevet 17. april 2005 #4 Skrevet 17. april 2005 Kontakt noen som driver med "rensing" og hjelp dem videre. Det er bare sjeler som på en måte ikke har kommet seg videre. Jo mørkere de er jo lengre har de vært her. Jeg har hatt to "rense-sesjoner" hos meg og her er det helt topp å bo nå Lykke til!!
metteflette Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Jeg hadde garantert ikke blitt boende særlig lenge der!Har hørt litt for mye bl.a. fra nær familie og venner som har opplevd en del uforklarlige ting. Jeg tror absolutt på slike fenomener - det finnes mer mellom himmel og jord' date= osv - og er glad jeg bor i nytt hus... P.s. Det har ikke noe med huset å gjøre desverre.. Jeg bor også i et ganske nytt hus, energien er der den er om du bygger oppå den.
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #7 Skrevet 23. april 2005 *grøss* jeg liker ikke slikt, selv om det ikke er noe ondt i det.... Jeg tror iallefall på det, flere i familien min har opplevd merkelige opplevelser opp igjennom....
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Jeg bor i et hjemsøkt hus, men kunne aldri tenke meg å flytte av den grunn. Det er da aldri dokumentert at spøkelser har drept mennesker? Selvsagt, man støkker jo voldsomt når lysestakene på TV`en plutselig flyr bortover og dundrer i gulvet, eller når man hører skritt oppe når man er hjemme alene, men jeg ville aldri flyttet alikevel. Gir bare huset litt ekstra spenning. Likevel, spøkelser sitter ofte fast i f.eks. hus, og da er det bra å få noen til å rense huset, slik at spøkelsene endelig kan få hvile.
Gjest Mystisk Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 Eller man kan bli venner med dem og utvekste livserfaringer :o Jeg tror det ikke før jeg får se det da.Men kanskje det er sånn at noen mennesker har lettere for å se/høre/føle spøkelser en andre?
Væren Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 P.s. Det har ikke noe med huset å gjøre desverre.. Jeg bor også i et ganske nytt hus, energien er der den er om du bygger oppå den. Nei, det har du nok rett i. Uff, får bare håpe det ikke finnes slike spenninger her hos meg! Av og til er jeg så "husredd" at jeg tror jeg hører lyder fra loftet når jeg vet jeg er alene hjemme midt på lyse dagen. Jeg har også lest at energier/ånder kan følge med inventar; f.eks. gamle senger/sofaer o.l. Vet jo ikke om det stemmer. Men jeg har heldigvis nye møbler, også!
metteflette Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 Vi hadde rett og slett bare påvirkning fra jorda huset ligger på... Men det som er viktig å ha i bakhodet er: Energier kan ikke skade deg på noe som helst måte. Det er din egen psyke som gjør det skremmende. Energiene er rundt oss på alle kanter hele veien, enkelte steder er det bare mer merkbart. Ingenting å være redd for
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 da jeg bodde et sted det spøkte tok det antagelig energi fra meg,ble ofte VELDIG svimmel. hver gang jeg la meg ned eller sov "våknet" jeg mens jeg snurret rundt i luften,dvs jeg lå stille men rommet spinnet rundt og rundt til jeg blunket noen ganger-og det innbiller jeg meg ikke nei! nå har flere i slekten opplevd "spøkelser", så kanskje vi bare er "tilgjengelige"?
metteflette Skrevet 28. april 2005 #13 Skrevet 28. april 2005 da jeg bodde et sted det spøkte tok det antagelig energi fra meg,ble ofte VELDIG svimmel. hver gang jeg la meg ned eller sov "våknet" jeg mens jeg snurret rundt i luften,dvs jeg lå stille men rommet spinnet rundt og rundt til jeg blunket noen ganger-og det innbiller jeg meg ikke nei! nå har flere i slekten opplevd "spøkelser", så kanskje vi bare er "tilgjengelige"? Enkelte er mer mottakelige enn andre ja... Vi er mange i vår familie også
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #14 Skrevet 28. april 2005 Det er ikke noe å tro på, spøkelser, de finnes jo!! :fy: Rens huset, de må da ha noen gode folk her til lands?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #15 Skrevet 1. mai 2005 Jeg bor i et hjemsøkt hus' date=' men kunne aldri tenke meg å flytte av den grunn. Det er da aldri dokumentert at spøkelser har drept mennesker? Selvsagt, man støkker jo voldsomt når [b']lysestakene på TV`en plutselig flyr bortover og dundrer i gulvet, eller når man hører skritt oppe når man er hjemme alene, men jeg ville aldri flyttet alikevel. Gir bare huset litt ekstra spenning. Yeah, right......
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #16 Skrevet 1. mai 2005 Yeah, right...... Hm, kanskje litt dumt skrevet? Eller må du bare ha det med teskjeer? Uansett, altså, om det står noe på TV`en og faller ned, pleier det jo som regel falle rett ned i gulvet. Men disse to lysestakene føk bortover før de landet, akkurat som om noen hadde stått bak dem dyttet til dem. Selvsagt, tror du ikke, så tror du ikke, men rakk ikke ned på dem som gjør det.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #17 Skrevet 1. mai 2005 Mener du seriøst at du har ved selvsyn, og uten å ha drukket eller hatt i deg noe annet, har sett at lysestakene ramlet ned fra tv`en, på en uforklarlig måte, slik at det er umulig at det kan ha andre årsaker enn at et spøkelse har dyttet dem ned? Og ikke minst, har andre enn deg opplevd dette?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #18 Skrevet 1. mai 2005 Mener du seriøst at du har ved selvsyn, og uten å ha drukket eller hatt i deg noe annet, har sett at lysestakene ramlet ned fra tv`en, på en uforklarlig måte, slik at det er umulig at det kan ha andre årsaker enn at et spøkelse har dyttet dem ned? Og ikke minst, har andre enn deg opplevd dette? Nå drikker jeg som regel ikke hjemme da jeg bare er 17 år. Vel, jeg påstår ikke at det er spøkelser som gjorde at de falt ned, men med alt det andre som foregår i dette huset er det mulig. Dessuten, det er ingen logisk forklaring på at de falt som de gjorde, men jeg bare nevner det som mistenkelig. Det har skjedd 2 ganger. Ene gangen var en 17. mai da jeg og moren min monterte sølvet på bunaden min og det har også skjedd da det var bruttern min og moren min som satt i stua. Tro det om du vil, jeg har ikke som hensikt å omvende deg.
Cherubino Skrevet 1. mai 2005 #19 Skrevet 1. mai 2005 Selvfølgelig finnes det folk som går igjen. Hva skulle ellers Bondevikregjeringa være?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #20 Skrevet 2. mai 2005 Selvfølgelig finnes det folk som går igjen. Hva skulle ellers Bondevikregjeringa være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå