AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Endelig i går så møtte jeg en jeg har snakket med i over 1 måned. Vi har møtes en gang før men det var uten sex. Men i går gjorde vi det i bilen hans og jeg følte alt var dårlig. Han var Flink til å fingre og når jeg sugde han så kukken bra ut men så tok han på kondom og sexen ble drit dårlig. Jeg satt oppå han (ridde) Er det vanelig at kondom ødlegger sex kvaliteten? Føler jeg ble kjempe skuffet, jeg føler kukken hans har potential uten kondom. Har noen opplevd lignende før eller om jeg kan høre noen personlige meninger fra menn Hilsen Jente 25 Anonymkode: 2f941...695
FluffyJuggernaut Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Første gangen kan vel være litt hit or miss for de fleste, men at dere attpåtil gjorde det i en bil første gang så er det ikke rart at det blir litt klønete. For kondom skal ikke ødelegge så mye, om han ikke var like stiv med kondom som han var uten kan også ha med nerver å gjøre. Neste gang får dere prøve å ha sex en plass hvor dere kan røre litt mer på dere. Men ikke dropp kondom for dere vet at begge er friske, prøv heller en annen type kondom. De lager nå kondomer som er så tynne at man nesten ikke kjenner den. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Tenk å ha "kukk med potential" Men ja, det er vanlig. Er jeg ikke veldig komfortabel med dama kan det å tre på et kondom ta meg ut av tenninga og medføre både sviktende ereksjon og klønete sex. Anonymkode: a8670...577 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 Ts her det ble veldig kleint for oss etter det kjørte bare hjem og følte alt var så rart. Kan merke her at han var veldig trøtt fordi han måtte jobbe noen timer senere på kveldsvakt og han hadde ikke Sovd så mye. Er det mulig at han var litt trøtt og sliten at det kunne ødelagt? Han er faktiskt 3 år yngre enn meg itilegg Anonymkode: 2f941...695
Ardenus Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her det ble veldig kleint for oss etter det kjørte bare hjem og følte alt var så rart. Kan merke her at han var veldig trøtt fordi han måtte jobbe noen timer senere på kveldsvakt og han hadde ikke Sovd så mye. Er det mulig at han var litt trøtt og sliten at det kunne ødelagt? Han er faktiskt 3 år yngre enn meg itilegg Anonymkode: 2f941...695 Du får møte han når dere begge har fri og ikke sliten, knull i ei seng og ikke i en bil. Så kan du se hvordan det går. 4
Jr.Garcon Skrevet 21. mars 2019 #7 Skrevet 21. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig i går så møtte jeg en jeg har snakket med i over 1 måned. Vi har møtes en gang før men det var uten sex. Men i går gjorde vi det i bilen hans og jeg følte alt var dårlig. Han var Flink til å fingre og når jeg sugde han så kukken bra ut men så tok han på kondom og sexen ble drit dårlig. Jeg satt oppå han (ridde) Er det vanelig at kondom ødlegger sex kvaliteten? Føler jeg ble kjempe skuffet, jeg føler kukken hans har potential uten kondom. Har noen opplevd lignende før eller om jeg kan høre noen personlige meninger fra menn Hilsen Jente 25 Anonymkode: 2f941...695 Ja!! Dog bedre med litt dårligere sex enn kjønnsvorter og HIV. 2
Ella Ellefantella Skrevet 22. mars 2019 #8 Skrevet 22. mars 2019 Han hadde nerver, ta det som et kompliment!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #9 Skrevet 22. mars 2019 Det er veldig vanlig at kombinasjonen av nerver og kondom går utover ereksjonen. Det er både stress å få den på og mindre følsomt når den først er på. Anonymkode: 60d78...18a
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. mars 2019 #10 Skrevet 22. mars 2019 Av og til kan den visne når kondomen kommer på Ikke noe morsomt å være innestengt. Han vil ut å lufte seg 😁
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #11 Skrevet 22. mars 2019 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Av og til kan den visne når kondomen kommer på Ikke noe morsomt å være innestengt. Han vil ut å lufte seg 😁 Ja, Ikke sant. Sex i friluft er deilig. 😁 Anonymkode: 22311...d8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå