Gå til innhold

Dell laptop (touchscreen) og windows, får ikke til å skrive på vanlig måte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg gjør feil, men når jeg skriver hopper pekeren plutselig langt bak i setningen slik at jeg skriver inn i ord jeg allerede har skrevet, og alt blir bare tull. Må drive og rette hele tiden. Og når jeg f.eks skal bytte vindu, eller åpne et nytt vindu, henger vinduet gjerne fast i pekeren, eller jeg kan oppleve at pekeren åpner en firkantfigur. Noen ganger får jeg ikke til å bla ved hjelp av touch-baren og må bruke piltastene i stedet, andre ganger virker ikke piltastene. Har en følelse av at jeg aktiverer noen rare skrivegreier mens jeg jobber, uten at jeg skjønner hva jeg gjør .Hvordan kan jeg finne ut av dette, har prøvd å google, men vanskelig å finne gode søkeord. Veldig irriterende dette at pekeren plutselig uten forvarsel står et annet sted enn jeg trodde.  

Anonymkode: 368e8...42b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken modell er dette? 

Har du prøvd å starte PC-en på nytt? Skjer det samme da, med en gang eller tar det tid før det skjer? 

Anonymkode: 11b79...24e

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken modell er dette? 

Har du prøvd å starte PC-en på nytt? Skjer det samme da, med en gang eller tar det tid før det skjer? 

Anonymkode: 11b79...24e

Når jeg restarter fungerer det bra i starten, dette er noe som oppstår mens jeg jobber, når jeg skriver. Jeg tror jeg utløser noe som deaktiverer museflata, og gjør at pekeren fungerer helt annerledes enn hva har jeg er vant til. Når pekeren er flytta bakover i teksten og jeg skal prøve å få den dit jeg vil, tror den at jeg skal markere tekst, og plutselig har jeg sletta en hel masse tekst. Jeg har en DELL latitude 7490 (ny)  

TS

image.png

Anonymkode: 368e8...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...