AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Er det noen som har reparert skjermen selv? Syns det er så dyrt å gå til reparatør. Erfaringer? Anonymkode: 978f3...506
Gjest edlivla Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 da knuste min iPhone 6 gjentatte ganger kjøpte jeg skjermer på eBay og fiksa selv. kjempelett! ikke verdens beste kvalitet, men funka helt ok
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 13 timer siden, edlivla skrev: da knuste min iPhone 6 gjentatte ganger kjøpte jeg skjermer på eBay og fiksa selv. kjempelett! ikke verdens beste kvalitet, men funka helt ok Hvordan da ikke beste kvalitet? problemer med funksjon på noen måte, eller at det estetisk ikke ser så bra ut? Tenkte å bestille glass og utstyr fra en norsk leverandør... , på bildene ser det bra ut Anonymkode: 978f3...506
Gjest edlivla Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 På 22.3.2019 den 9.51, AnonymBruker skrev: Hvordan da ikke beste kvalitet? problemer med funksjon på noen måte, eller at det estetisk ikke ser så bra ut? Tenkte å bestille glass og utstyr fra en norsk leverandør... , på bildene ser det bra ut Anonymkode: 978f3...506 Oj, beklager så ikke før nå. Det hadde ingenting å si på funksjonen av skjermen. Alt funket som det skulle, men man merket at det ikke var en orginalskjerm. Den var av billig glass så man kjente på den at det ikke var «ekte vare». Om du bestiller fra en norsk leverandør vil nok kvaliteten være bedre enn den fra Kina:)
Anwa Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 iPhone er relativt enkle å skifte skjerm på, og det er drøssevis med tutorials på YouTube som kan hjelpe deg. Enkelte Samsung modeller derimot kan det heller lønne seg å ta til reparatør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå