vintage Skrevet 28. mars 2019 #61 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, 4barnsmor skrev: SER du en gift høytstående politiker på en video klamre seg til en ung dame på et disko, ja så er det nettopp det det er. Foreløpig har jeg ikke sett noe annet, dvs at videoen ikke er synsbedrag men tvert i mot billedlig/klart visuelt viser hva slags politiker vi har med å gjøre. Jeg synes du degraderer Sofie til ei viljeløs dukke her. 5
4barnsmor Skrevet 28. mars 2019 #62 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, vintage skrev: Jeg synes du degraderer Sofie til ei viljeløs dukke her. Selvsagt trist at Sofie ble feilsitert. Men videoen viser likefullt en gift høytstående politiker ( med muligheter for å bli både statsminister og andre viktige posisjoner) på rundt 50 år som klamrer seg til en ung dame på et disko. 1
Petra75 Skrevet 28. mars 2019 #63 Skrevet 28. mars 2019 11 minutter siden, 4barnsmor skrev: SER du en gift høytstående politiker på en video klamre seg til en ung dame på et disko, ja så er det nettopp det det er. Foreløpig har jeg ikke sett noe annet, dvs at videoen ikke er synsbedrag men tvert i mot billedlig/klart visuelt viser hva slags politiker vi har med å gjøre. Men hva har det å gjøre med at VG lyver så det renner, og samtidig ofrer en ung kvinne som ikke har gjort annet enn å være på byen og ha det gøy? For det er det jeg ser - to stykker som ler og morer seg. Giske gjorde ikke noe utilbørlig i denne situasjonen. Han stilte opp på en selfie da han ble spurt om det. VG, derimot, vinklet det til at dette var en metoo-hendelse. Noe det ikke var, men det har derimot hatt store konsekvenser for Giske sitt politiske liv, og det er altså i stor grad VG sin feil. At dere ikke skjønner at dette er skummelt er over min forstand. 5
4barnsmor Skrevet 28. mars 2019 #64 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, Petra75 skrev: Men hva har det å gjøre med at VG lyver så det renner, og samtidig ofrer en ung kvinne som ikke har gjort annet enn å være på byen og ha det gøy? For det er det jeg ser - to stykker som ler og morer seg. Giske gjorde ikke noe utilbørlig i denne situasjonen. Han stilte opp på en selfie da han ble spurt om det. VG, derimot, vinklet det til at dette var en metoo-hendelse. Noe det ikke var, men det har derimot hatt store konsekvenser for Giske sitt politiske liv, og det er altså i stor grad VG sin feil. At dere ikke skjønner at dette er skummelt er over min forstand. Selfie videoen viser tydelig at denne gifte eldre politikeren morer seg gjennom å klamre seg til den unge kvinnen på et disko. Det passer seg ikke. Gudskjelov fikk videoen også store konsekvenser (dog sammenhold med hans tidligere upassende adferd). 1
Rotehodet Skrevet 28. mars 2019 #65 Skrevet 28. mars 2019 9 minutter siden, 4barnsmor skrev: Selfie videoen viser tydelig at denne gifte eldre politikeren morer seg gjennom å klamre seg til den unge kvinnen på et disko. Det passer seg ikke. Gudskjelov fikk videoen også store konsekvenser (dog sammenhold med hans tidligere upassende adferd). Har du vært utenfor husets fire vegger før, på noen sosiale lag utenom mannen og strikkeklubben din? Det Giske gjorde på byen tør jeg påstå alle statsminister i Norge har gjort før han. Å danse, ha det gøy, å klenge, å le, å smile, å ta seg en drink - med andre enn bare sin frue. Du burde ta deg en tur på Lorrys på Majorstua så vil du se det med egne øyne selv. Håper du ikke blir så sjokka at du besvimer. 4
Gjest Optimo Skrevet 28. mars 2019 #66 Skrevet 28. mars 2019 En journalist i VG gjør en dårlig jobb. Halve denne tråden roper "boikott VG fake news herp derp" Ta dere sammen.
Petra75 Skrevet 28. mars 2019 #67 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, Guile skrev: En journalist i VG gjør en dårlig jobb. Halve denne tråden roper "boikott VG fake news herp derp" Ta dere sammen. Nja, det er vel et par sjefer og redaktører som har bæsja litt på leggen i denne saken også, eller? 7
Petra75 Skrevet 28. mars 2019 #68 Skrevet 28. mars 2019 18 minutter siden, 4barnsmor skrev: Selfie videoen viser tydelig at denne gifte eldre politikeren morer seg gjennom å klamre seg til den unge kvinnen på et disko. Det passer seg ikke. Gudskjelov fikk videoen også store konsekvenser (dog sammenhold med hans tidligere upassende adferd). Gid, så usømmelig! Han gjorde ingenting annet enn hvem som helst ville ha gjort i dette tilfellet. Skal man sparke alle politikere som hadde holdt rundt et annet menneske en eller annan gang i fylla hadde Stortinget vært et spøkelseshus. 3
4barnsmor Skrevet 28. mars 2019 #69 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, Rotehodet skrev: Har du vært utenfor husets fire vegger før, på noen sosiale lag utenom mannen og strikkeklubben din? Det Giske gjorde på byen tør jeg påstå alle statsminister i Norge har gjort før han. Å danse, ha det gøy, å klenge, å le, å smile, å ta seg en drink - med andre enn bare sin frue. Du burde ta deg en tur på Lorrys på Majorstua så vil du se det med egne øyne selv. Håper du ikke blir så sjokka at du besvimer. Selvsagt er det svært upassende å holde på slik både på disko og oppførselen i alle årene før den siste videoen lekket. Du bør kanskje selv realitetsorientere deg på forventninger vanlige folk har og ikke nødvendigvis forventninger som forfylla personer som raver rundt på Lorrys har. Oppførselen hans er pinlig, selv med et glass rødvin innabords ville jeg ment det samme. Tror nok ikke det er fare for at jeg mister bevisstheten. Er sjelden på fylla. 1
4barnsmor Skrevet 28. mars 2019 #70 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, Petra75 skrev: Gid, så usømmelig! Han gjorde ingenting annet enn hvem som helst ville ha gjort i dette tilfellet. Skal man sparke alle politikere som hadde holdt rundt et annet menneske en eller annan gang i fylla hadde Stortinget vært et spøkelseshus. Ikke bare usømmelig. Direkte kvalmt. Mtp alder posisjon, familieforhold. Og hans upassende adferd i mange år før dette. Godt ap er kvitt han!
Rotehodet Skrevet 28. mars 2019 #71 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, 4barnsmor skrev: Selvsagt er det svært upassende å holde på slik både på disko og oppførselen i alle årene før den siste videoen lekket. Du bør kanskje selv realitetsorientere deg på forventninger vanlige folk har og ikke nødvendigvis forventninger som forfylla personer som raver rundt på Lorrys har. Oppførselen hans er pinlig, selv med et glass rødvin innabords ville jeg ment det samme. Tror nok ikke det er fare for at jeg mister bevisstheten. Er sjelden på fylla. Du må seriøst få deg et liv. 1
4barnsmor Skrevet 28. mars 2019 #72 Skrevet 28. mars 2019 Akkurat nå, Rotehodet skrev: Du må seriøst få deg et liv. Du bør vurdere lorrybesøkene dine.
kjell-valborg Skrevet 28. mars 2019 #73 Skrevet 28. mars 2019 12 minutter siden, Rotehodet said: Har du vært utenfor husets fire vegger før, på noen sosiale lag utenom mannen og strikkeklubben din? Det Giske gjorde på byen tør jeg påstå alle statsminister i Norge har gjort før han. Bondevik også?
Rotehodet Skrevet 28. mars 2019 #74 Skrevet 28. mars 2019 6 minutter siden, kjell-valborg skrev: Bondevik også? Går nok av rykter om Bondevik på Grønlandsreiret og Akersgata..
vintage Skrevet 28. mars 2019 #75 Skrevet 28. mars 2019 43 minutter siden, 4barnsmor skrev: Selfie videoen viser tydelig at denne gifte eldre politikeren morer seg gjennom å klamre seg til den unge kvinnen på et disko. Det passer seg ikke. Gudskjelov fikk videoen også store konsekvenser (dog sammenhold med hans tidligere upassende adferd). Bare en unødvendig og pirkete detalj, siden du til stadighet gjentar det: Giske er ikke gift (ennå) 🙃 4
kat-e Skrevet 29. mars 2019 #76 Skrevet 29. mars 2019 Dessverre er verken NRK, TV2, Dagbladet og Aftenposten noe bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå