Gå til innhold

Hund??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen måter å kunne utdanne seg til å jobbe med hunder? Jeg tenker ikke akkurat på dyrlege og sånne ting... Har bare VGS, og reiseliv på handa her. Har lest litt om hundetrener og div, men har enda ikke fått noe ut av den informasjonen på nettet. Siden hunder er og blir min store lidenskap, utenom sambo da :ler: , så hadde jo det vært noe å styrt framtiden inn på. På siden av reiseliv og turisme. Hunder er jo fine som hobby, eller?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det er der du bor, men her i Oslo kan man ta instruktørutdannelse gjennom Oslo Hundeskole blandt annet. det er visst beintøft, men vil man så går det vel.

Ta kontakt med en hundeskole og spør der. Kanskje de har instruktørkurs der også. Dette er en kveldsjobb som regel, ikke spesielt godt betalt, men ved siden av annen jobb er det jo ganske givende da.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bor i Tromsø, men vurderer vel etterhvert å fløtte på meg og min kjære. Hundetrener blir vel noe på si, antar jeg. Men som hobby er det jo kjempegøy da, selv om lønna ikke er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte også å foreslå hundefører i Forsvaret. Får jeg spørre hvilken hund du har? Jeg driver også aktiv med hund, blir nysgjerrig når andre her inne deler samme lidenskap :)

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må man ikke ha vært i militæret fra før da om man skal inn dit?....... :o. Jeg selv er meeeget opptatt av hunder. Jeg lever og ånder for dem :D. Men har for øyeblikket ikke en selv. Driver å leter etter en plass å bo som tar hund inn. Akkurat DET er jo ikke det letteste her i Tromsø da...... :evil: :evil: :evil:. Når jeg endelig skal skaffe meg en nå snart, så blir det vel muligens en Boxer. Har oppfattet det slik at de er ganske misforståtte hunder, av utseende sitt. Elers så har jeg mange andre favoritter også da :sjarmor:. Så lenge dyret bjeffer og logrer med halen, så er jeg fortapt, for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man ikke ha vært i militæret fra før da om man skal inn dit?.......

Venninna mi tok hundetjeneste gjennom førstegangstjenesten, men for å kunne fortsette med dette måtte hun gå på befalskole. Det gjør hun nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...