Gjest agaton Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Hvis du kunne velge mellom tre partnere; en som bare ville slikke/suge deg, en som bare ville fingre/runke deg, og en som bare ville knulle, hvilken hadde du valgt? Selv ville jeg valgt hun som bare ville suge. Liker selvfølgelig det andre også, men oralsex (både å gi og å få) er definitivt favoritten. :-D
T1Nonly Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Hva med variasjon? Det beste må jo være å ha noen som kan variere sexen... og like det
Gjest Dazed Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 man kan ikke velge. Jeg velger partneren min, for han gjør alt av det der
Gjest agaton Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Hva med variasjon? Det beste må jo være å ha noen som kan variere sexen... og like det øøø...tror ikke du forsto spørsmålet helt. Alle liker vel å bli tilfredsstilt på flere forskjellige måter, spørsmålet er om det er én måte du liker bedre enn de andre?
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Nei det der blir nok litt for hypotetisk for meg. Selv om noen av de mest intense følelsene sånn enkelt fysisk kan føles utrolig sterke når man bruker munnen, det er jo helt utrolig godt! Så tror jeg om jeg at sum summarium så hadde jeg valgt det siste
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde valgt det siste. (Hvorfor svare når man ikke svarer på det man blir spurt om? )
Gjest sterio Skrevet 16. april 2005 #8 Skrevet 16. april 2005 Så spørsmålet ditt var hva vår favoritt sex-aktivitet er? Hvorfor spurte du da om vi ville ha en som ville pule oss, suge oss eller runke oss? Still korrekte spørsmål. Ditt originalspørsmål virker ikke særlig plausibelt. Gjaldt det kanskje folk som manglet munn, som manglet, vagina eller penis for den saks skyld, og som manglet hender? :klø:
Ernie Skrevet 17. april 2005 #9 Skrevet 17. april 2005 God sex er variasjon og da innenfor områder som begge nyter! Men, som tidligere nevnt i et innlegg her så kan jeg jo isolert sett svare i forhold til hva jeg selv føler som mest intenst og deilig. Det må bli munnsex. Men, sex er heldigvis masse annet!
Gjest hjalmarlover Skrevet 17. april 2005 #10 Skrevet 17. april 2005 Hadde ikke klart meg med bare èn av delene...Nei,her i huset er det full pakke!!! Men hvis jeg absolutt måtte tatt bare èn,måtte det blitt samleie(altså den siste). På 2.plass hadde det blitt munnsex- fingring er ikke favoritten!
Tusseline Skrevet 17. april 2005 #11 Skrevet 17. april 2005 (Hvorfor svare når man ikke svarer på det man blir spurt om? ) Helt enig, Clea. Sistenevnte.
Gjest agaton Skrevet 17. april 2005 #12 Skrevet 17. april 2005 Så spørsmålet ditt var hva vår favoritt sex-aktivitet er? Hvorfor spurte du da om vi ville ha en som ville pule oss, suge oss eller runke oss? Still korrekte spørsmål. Ditt originalspørsmål virker ikke særlig plausibelt. Gjaldt det kanskje folk som manglet munn, som manglet, vagina eller penis for den saks skyld, og som manglet hender? :klø: Jammen herregud da, det er et HYPOTETISK spørsmål skjønner du vel Ved å svare på hvilken sex-aktivitet du ville prioritert HVIS du hadde måttet velge, svarer du jo samtidig på hvilken sex-aktivitet du liker best.
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #13 Skrevet 17. april 2005 Knulle! For alltid når jeg blir slaika eller fingra vil jeg alltid ha noe større skjønnerduvel!
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #14 Skrevet 19. april 2005 Hmmmm.... vanskelig spørsmål, egentlig. Tror jeg ville ha valgt siste. Eller? Hm... På andreplass kommer fingring, helst kombinert med slikking, da, men kun slikkning er ikke så viktig
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #16 Skrevet 19. april 2005 knulle! jeg trenger noe mellom beina, inni, altså, hardt:D woho!
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #17 Skrevet 20. april 2005 Pussig egentlig - så langt har nesten alle kvinnene svart knulling og et flertall av mennene har svart suging. Jeg ville egentlig ikke trodd det var slik da en god del kvinner trenger annen type stimulering i tillegg til eller istedenfor selve penetreringen for å få orgasme.
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #18 Skrevet 20. april 2005 Pussig egentlig - så langt har nesten alle kvinnene svart knulling og et flertall av mennene har svart suging. Jeg ville egentlig ikke trodd det var slik da en god del kvinner trenger annen type stimulering i tillegg til eller istedenfor selve penetreringen for å få orgasme. Jeg trenger ikke penetrering ved siden av, men jeg er vel egentlig litt heldig, får lett orgasmer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå