Gå til innhold

Jeg analyserer andres forhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke den eneste?

Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste. Har vært forelsket i 2 menn, men av diverse grunner ble det ikke oss. Jeg tenker fremdeles på han siste. Men jeg merker jeg begynner å savne et forhold, og blir litt småsjalu av å se andre ha kjærester. Ikke slik at jeg vil ha deres mann eller ødelegge, men jeg lurer på hva de ser i hverandre. Lurer på om jeg er storkrevende for jeg skjønner ikke hva de ser i mennene sine. Skjønner heller ikke hvorfor de har valgt den dama de har. Tenker ikke slik om tilfeldige, men jeg kan se på slektninger og de jeg har gått i klasse med. 

Og til og med hun som mobbet meg og flere som hadde det vondt har kjæreste! Altså, hva er det de mennene ser i dem? Hun er veldig slik som skal gjøre en fjær til flere høner. Hun har alltid vært dvask og ekkel, i tillegg til måten hun oppfører seg på. Ei annen jeg gikk i klasse med likte også å ødelegge for andre, hun har født flere barn og har blitt direkte overvektig. Mannen er mindre enn henne nå, bare høyere. Hun er overvektig pga det er genetisk, så hun kan ikke skylde på svangerskapet. 

Nå ser det sikkert ut som jeg hetser overvektige, men nei, jeg har flere venninner som er under den kategorien men jeg ser liksom ikke på de som ekle på samme måte.

Selv er jeg slank, relativt stram..ikke dvask isåfall. Jeg er deprimert og har as. Jeg synes selv jeg ser bra ut, men gjør generelt ikke noe ut av meg. Sminker meg også sjelden. Liker å gå i litt anonyme farger og bruker ikke innlegg i bh. Kanskje jeg bare har hatt for mye å velge i? Har alltid hatt menn etter meg men ingen av interesse. Har vært forsiktig med å gi for mye av meg selv for det ender bare med at de får følelser og så må jeg såre dem og det liker jeg ikke. Har likevel beholdt vennskapet selv om de nå har dame, og har blitt venninne med de og. 

Anonymkode: b8d7e...3e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og til og med hun som mobbet meg og flere som hadde det vondt har kjæreste! Altså, hva er det de mennene ser i dem? Hun er veldig slik som skal gjøre en fjær til flere høner. Hun har alltid vært dvask og ekkel, i tillegg til måten hun oppfører seg på. Ei annen jeg gikk i klasse med likte også å ødelegge for andre, hun har født flere barn og har blitt direkte overvektig. Mannen er mindre enn henne nå, bare høyere. Hun er overvektig pga det er genetisk, så hun kan ikke skylde på svangerskapet

Man kan ikke se bort fra at disse mobberne har spilt skuespill for mennene i begynnelsen av forholdet og at de faktisk mishandler sine menn nå. 

Anonymkode: d14d7...69c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I denne tråden er det mye informasjon om vold i nære relasjoner. Svært mange menn og kvinner blir mishandlet psykisk og/eller fysisk av sine partnere. Det typiske er at mange mishandlere spiller skuespill i begynnelsen, og at de viser sitt sanne jeg etter at de har fanget sitt offer (feks etter at de har flyttet sammen, giftet seg eller fått barn sammen). Og JA det er slik at mange mennesker som plaget  mennesker og dyr når de var barn, fortsetter med å mishandle mennesker og dyr når de har blitt voksne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste. Har vært forelsket i 2 menn, men av diverse grunner ble det ikke oss. Jeg tenker fremdeles på han siste. Men jeg merker jeg begynner å savne et forhold

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg bare har hatt for mye å velge i? Har alltid hatt menn etter meg men ingen av interesse. Har vært forsiktig med å gi for mye av meg selv for det ender bare med at de får følelser og så må jeg såre dem og det liker jeg ikke

Hva om du prøver å bli kjent med en mann gjennom en fritidsinteresse eller en lidenskap du har? Jeg forstår at du ikke liker at de blir såret. Men ikke la det stoppe deg fra å gi av deg selv. Deres følelser er ikke ditt ansvar. Alle tåler å kjenne på såre følelser, og det går over :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke den eneste?

Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste. Har vært forelsket i 2 menn, men av diverse grunner ble det ikke oss. Jeg tenker fremdeles på han siste. Men jeg merker jeg begynner å savne et forhold, og blir litt småsjalu av å se andre ha kjærester. Ikke slik at jeg vil ha deres mann eller ødelegge, men jeg lurer på hva de ser i hverandre. Lurer på om jeg er storkrevende for jeg skjønner ikke hva de ser i mennene sine. Skjønner heller ikke hvorfor de har valgt den dama de har. Tenker ikke slik om tilfeldige, men jeg kan se på slektninger og de jeg har gått i klasse med. 

Og til og med hun som mobbet meg og flere som hadde det vondt har kjæreste! Altså, hva er det de mennene ser i dem? Hun er veldig slik som skal gjøre en fjær til flere høner. Hun har alltid vært dvask og ekkel, i tillegg til måten hun oppfører seg på. Ei annen jeg gikk i klasse med likte også å ødelegge for andre, hun har født flere barn og har blitt direkte overvektig. Mannen er mindre enn henne nå, bare høyere. Hun er overvektig pga det er genetisk, så hun kan ikke skylde på svangerskapet. 

Nå ser det sikkert ut som jeg hetser overvektige, men nei, jeg har flere venninner som er under den kategorien men jeg ser liksom ikke på de som ekle på samme måte.

Selv er jeg slank, relativt stram..ikke dvask isåfall. Jeg er deprimert og har as. Jeg synes selv jeg ser bra ut, men gjør generelt ikke noe ut av meg. Sminker meg også sjelden. Liker å gå i litt anonyme farger og bruker ikke innlegg i bh. Kanskje jeg bare har hatt for mye å velge i? Har alltid hatt menn etter meg men ingen av interesse. Har vært forsiktig med å gi for mye av meg selv for det ender bare med at de får følelser og så må jeg såre dem og det liker jeg ikke. Har likevel beholdt vennskapet selv om de nå har dame, og har blitt venninne med de og. 

Du høres kjedelig ut ...måten du analyserer andre og "dømmer" andre på. Mulig du i underbevistheten tror du er så mye bedre enn andre og det er derfor du ikke finner deg en mann...

Anonymkode: b741d...a90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke noe om måten du omtaler andre mennesker. Uansett, for å svare på spørsmålet. Jeg har "brutt opp" tre forhold i mitt liv, fordi jeg har forelsket meg i en opptatt person og h*n har forelsket seg i meg. Disse erfaringene har gitt meg et veldig skeptisk blikk på andres forhold. Hvis jeg tar meg i å tenke som deg, at det er vanskelig å skjønne hva de ser i hverandre, så går jeg automatisk utfra at de involverte ser de samme "skavankene" som jeg og egentlig er konstant på utkikk etter noen bedre, om enn i underbevisstheten.

Anonymkode: a7b63...d50

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke se bort fra at disse mobberne har spilt skuespill for mennene i begynnelsen av forholdet og at de faktisk mishandler sine menn nå. 

med hun ene så forundrer det meg ikke, skjønner ikke at noen velger å få barn med slike. Hun har ikke forandringspotensialet. Skal innrømme jeg gikk innom facebooken hennes for et års tid siden, ideen bare kom fra det blå, og hun er den samme skjønte jeg. 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...