Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en ren løpeklokke? Hvordan vil det fungere hvis jeg vil sykle og trene styrke? Eller er det andre som er bedre og mer allsidige da? VIl ikke ha noen svinedyre. 

Anonymkode: 6550c...973

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den til både sykling og styrke :) kjempe fornøyd med klokken! Mye klokke for prisen! 

Anonymkode: 17228...4c9

Skrevet

Man kan legge inn all slags aktivitet 👍🏻 jeg bruker den til både pulsstep, spinning, styrke, ellipse, på mølla, fjellturer og til og med yoga. Bruker den med pulsbelte på høyintensitetstrening, men den måler puls på hånda også. 

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! 😃👍

Anonymkode: 6550c...973

Skrevet

Jeg anbefaler M430, har den selv og er fornøyd. 😁

Skrevet

Kjøpte m430 selv for 2 uker siden etter å ha saumfart nettet etter tester og erfaringer. 

Og kom fram til, som noen andre sa lenger opp, at dette er mye klokke for pengene. 

Den har GPS, er kompatibel med pulsbelte og kan kobles opp mot polar kroppsvekt. For den som bryr seg om sånt. 

Jeg har brukt min til styrketrening, bassengsvømming og gåturer. Er kjempefornøyd og anbefaler den glatt. 

Ser i et par tester at det står at klokken kan være upresis under stryketrening, men det har jeg ikke merket noe til. Fest den like over håndleddsbenet sånn som beskrevet i bruksanvisningen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...