AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 På min lokale Rema1000-butikk er de ansatte veldig imøtekommende og vennlige. Det er ikke overhyggelig og falsk (eller jo, for så vidt, siden det er en del av jobben deres), men rett og slett veldig alrighte og serviceinnstilte på en balansert måte. Hvilken matbutikk skiller seg positivt ut på dette området for deg? Anonymkode: da653...804
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 Jacobs på Majorstua og meny på CC-vest har de snilleste medarbeiderne. Hvis jeg skulle komme med noe kritikk så er fjortisjentene som jobber på meny på CC-vest som trekker ned. Anonymkode: 2711d...a40 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Har stikk motsatt opplevelse enn deg, men det er vel veldig variert fra butikk til butikk. Når det gjelder dagligvarebutikk her i området er det få som skiller seg ut siden det gjerne blir påtatt som en plikt (for de som faktisk følger det), men Coop Extra og Prix er veldig hyggelige uten å være påtatte. Anonymkode: 23d33...f4c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 Den lille lokale joker-butikken her. Kjenner ingen av de ansatte, men de henter pakkene mine uten at jeg trenger å vise hentekode eller oppgi navn (har bestilt en del😂). De pakker også varene for meg hvis det er lite kunder Anonymkode: 712ae...0a2 3
tirben Skrevet 20. mars 2019 #7 Skrevet 20. mars 2019 Her er det Meny som har de hyggeligste ansatte.
Ullvott Skrevet 20. mars 2019 #8 Skrevet 20. mars 2019 Her hvor jeg bor er det de som jobber på Spar som er de hyggeligste.
applestories Skrevet 20. mars 2019 #10 Skrevet 20. mars 2019 Har en Coop Marked her med veldig vennlige ansatte. Men så har de noen ungdommer som jobber kvelder og helger som drar ned inntrykket såpass at det føles ikke rett å nominere den. Sånn går det vel når du får jobb basert på hvem du er i familie med og ikke fordi du er flink og hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #12 Skrevet 20. mars 2019 Der jeg bodde før var det Bunnpris som hadde hyggeligst betjening, og også den reneste og mest velstelte butikken. Rema hadde en veldig hyggelig og dyktig fruktansvarlig, mens butikksjefen og et par andre var mindre hyggelige. Her jeg bor nå er Bunnpris den verste, med nedslitte, skitne og rotete lokaler, og ansatte som aldri smiler. Heldigvis er Extra både nærmere og billigere, og der er betjeningen veldig hyggelig. Anonymkode: aecc1...51a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #13 Skrevet 20. mars 2019 Her jeg bor er de ansatte på både REMA 1000 og Kiwi superhyggelige! Coop Extra unngår jeg av motsatt grunn. Ofte sure ansatte (ikke alle, så klart) som hverken sier hei eller spør om du vil ha pose. Dette er ikke basert på ett tilfelle, det har vært sånn i flere år. Litt synd for kjeden og de ansatte som faktisk ER hyggelige. Anonymkode: 52608...4ed
Million Skrevet 20. mars 2019 #14 Skrevet 20. mars 2019 (endret) Her jeg bor er det Coop og Kiwi. De hjelper alltid med et smil og stor serviceinnstilling. På Coop stresser de i gang med å finne ut det man spør om, og tilkaller øyeblikkelig folk som kan hjelpe eller vet svaret om de selv ikke kan der og da. Skulle tro de sto klare rundt hjørnet og ventet på å tilkalles, for folkene som blir tilkalt, dukker opp lynraskt etterpå. De har bestilt varer for meg flere ganger, og forteller meg omtrent på klokkeslettet og dag som jeg kan finne varen tilbake i hylla igjen. Endret 20. mars 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #15 Skrevet 20. mars 2019 Alle er hyggelige. Men når jeg går i en butikk og handler vil jeg helst gå i fred og finne det jeg skal ha. Anonymkode: 1e5f8...8e0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #16 Skrevet 20. mars 2019 Kiwi 👍 Kjører ofte forbi to andre butikker for å komme meg dit. Ryddig og romslig butikk med utrolig hyggelige ansatte. Anonymkode: af362...a4f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #17 Skrevet 20. mars 2019 Her jeg bor er det definitivt Spar som har de hyggeligste ansatte! Veldig hjelpsomme og blide ansatte der. Ellers synes jeg også at Coop Extra her har god service og hyggelige ansatte. Anonymkode: e35bc...577
Ullvott Skrevet 20. mars 2019 #19 Skrevet 20. mars 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle er hyggelige. Men når jeg går i en butikk og handler vil jeg helst gå i fred og finne det jeg skal ha. Anonymkode: 1e5f8...8e0 Jeg har aldri noensinne blitt oppsøkt og forstyrret av de ansatte i en matbutikk når jeg handler. Er det vanlig?? Da jeg svarte tenkte jeg først og fremst på at de ansatte som er ute i butikken er blide og hjelpsomme når jeg ber om hjelp, og at de som sitter i kassa er hyggelige og imøtekommende, og ikke kommenterer eller legger seg opp i det man kjøper! (Jepp, en tidligere ansatt på min nærmeste Rema var en skikkelig nysgjerrig slarvekjerring, så da hun satt i kassa tok det tre ganger lengre tid med køen enn vanlig. Hun kommenterte varene til omtrent alle. «Jasså, skal kose deg nå?» «Jasså, sulten nå!» «Skal dere ha gjester til middag, eller, så mye som du har kjøpt??» «Hva skal du lage av disse tingene, da?» «Godtesyk du, da?» Når køene bygget seg opp ringte hun ikke etter flere personer til kassene, heller. Hun ville jo helst se hva alle kjøpte, må vite! ) Beklager digresjonen, men jeg setter uendelig pris på alle butikkansatte som ikke er slik! 😘 Endret 20. mars 2019 av Ullvott 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #20 Skrevet 20. mars 2019 Faktisk i alle matbutikkene i mitt område. Noen ansatte er alltid veldig hyggelige, mens andre dessverre viser tydelig at de ikke skulle hatt en butikk jobb siden de blir så stive og unaturlige i kontakt med kunder, men slik er det nok over alt. Særlig liker jeg godt to ansatte på xtra og rema. Begge virker genuint gode og smiler alltid når jeg ser dem. Anonymkode: 196d1...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå