Gå til innhold

Hva var strømregningen deres for Februar mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 3600,- i februar

Ned fra 5000,- i januar så det blir bedre 😄

Skrevet

Den var på 1882 , ca det samme som januar men jeg hadde brukt mye mindre strøm i februar

Gjest NotYou
Skrevet

1570 med nettleie og strøm. Har 2 etasjes bolig som er fullt oppvarmet i alle rom ( varmekabler og varmepumpe ). 

Skrevet
8 timer siden, Zienna skrev:

Jøss?  Det var mye. 

Ikke uenig.

Føler ikke vi bruker så mye strøm, heller. Peis i stua, tre varmeovner og et sett med varmekabler som står på hele tiden. Slår av lys i rom vi ikke bruker, og har vel en normal bruk av komfyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel. Tre barn, hvorav to av de er her annenhver uke.

Tre etasjer, 175 kvm.

Orker ikke gå og fryse, så de varmeovnene får stå på så lenge vi trenger det, og så får vi bare lukke øynene og betale.

AnonymBruker
Skrevet

3500,- 

I januar var den på 4500,- 

Bor i innlandet, enebolig på 190 kvadrat, to etasjer. Vasker MYE klær, og er noen frysepinner :) Vi fyrer daglig i tillegg. 

Anonymkode: 85dfc...03e

AnonymBruker
Skrevet

2.800,- 

Finnes ikke peis i huset, så bruker varmepumpe. Varmekablene står på på begge bad og vaskerom + tvstue. Betaler også strøm for oppvarming av hybel, men det har det bare stått på 15 grader, for der er ikke folk per nu. 

Nå de siste dagene har heller ikke varmepumpa stått på. Så håper på bedre tider sånn strømkostnadsmessig 😅

Anonymkode: 96cf2...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Januar: 4.700 kr😳

Februar: 3.000 

Anonymkode: c4444...3da

AnonymBruker
Skrevet

Rett under 500 - har vannbåren oppvarming. 

Anonymkode: ec19b...58e

AnonymBruker
Skrevet

1300,-

Rett under 60 kvm leilighet. Iskaldt her så må bruke en varmeovn på fullt for å ikke dø av frost

Anonymkode: ad083...d57

AnonymBruker
Skrevet

235,- med nettleie. Har nesten ikke brukt strøm.

Anonymkode: 2ee58...17d

Skrevet

Hvordan bor dere som har under kr 500,- i mnd i strøm? Bare nettleia er dyrere her enn det dere betaler inkl alt. Jeg har 18-19 gr i stua/kjøkkenet. Ikke varme andre steder.

Skrevet

800kr. Januar var 1200kr. Har store vindusflater og sola varmer godt nå.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

235,- med nettleie. Har nesten ikke brukt strøm.

6 minutter siden, Belima skrev:

Hvordan bor dere som har under kr 500,- i mnd i strøm? Bare nettleia er dyrere her enn det dere betaler inkl alt. Jeg har 18-19 gr i stua/kjøkkenet. Ikke varme andre steder.

57 km. Hjørne leil. i blokk.

AnonymBruker
Skrevet

januar 2400kr.

februar 1200kr.

enebolig 120kvm på 2 etasjer.

I februar så monterte vi varmepumpe. Beste investering ever. Mye bedre komfort i hele huset + strømsparing i tillegg.

Anonymkode: c4259...b2b

Skrevet

380 totalt for februar.

AnonymBruker
Skrevet

1450,- totalt, januar var på ca 2100. Så begynner å bli bedre. Blitt så varmt ute at vi har nå slått av alt varme bortsett fra badet :)

Anonymkode: 9165b...08c

AnonymBruker
Skrevet

TS; husk at du må opprette ny tråd om dette neste måned også, slik du har gjort i et år :)

Anonymkode: e26d9...250

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

57 km. Hjørne leil. i blokk.

Ok, bor selv i blokk med fast strøm hver mnd i husleia. Betaler ikke strøm for varmtvann selv. Har 56 kvm jeg bor på. Vi har en måler, så jeg får aldri sjekket hvor mye/lite jeg egentlig skulle betalt. Jeg betaler over 800 kr hele året.

AnonymBruker
Skrevet

Har varmtvann og fyring inkludert i husleien, så min var på 274,-
50 kvm

Anonymkode: 485c8...b65

AnonymBruker
Skrevet

I underkant av 1400 kr. Betalte vel 650 i forbruk og 750 i nettleie. 800 kr mindre enn i januar

Anonymkode: 7843b...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...