AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 Det er så vanskelig å forklare. Jeg har kommet inn i en dyp depresjon igjen, men litt annerledes denne gangen. Jeg har merkelige følelser bak øynene, som om det er noe bak øyet som veier så utrolig mye. Jeg får stadig "stikk" i hjertet, som er såpass vondt at jeg noen ganger ikke klarer å stå oppreist. Jeg får enorme skjelvinger. Og plutselig blir kroppen min så tung at jeg ikke klarer å bevege meg. Da må jeg bare ligge stille. Da krever det alle kreftene mine bare å flytte litt på hånda. Jeg får også veldig sterke magesmerter. Jeg har det så vondt innvendig. Sliter ekstremt med angst. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å gå på jobb (jobber 3 dager i uka) og være litt sosial utenom, men jeg har bare en så rar følelse i brystet hele tiden! Jeg føler at tarmene mine er ødelagt. Innsiden min er brent opp. Jeg har blitt helt opphengt i døden og leser og tenker på det hele tiden. Da kan jeg føle meg glad en stund. Jeg drømmer og fantaserer om det. Mest av alt er det utrolig vondt å våkne opp. Som om verden i seg selv er det siste stedet jeg vil være. Råd? Anonymkode: 03985...b80
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har vært hos legen, og har gått til psykolog i lang tid tidligere (fem forskjellige) da jeg har slitt med litt andre ting også. Jeg var hos legen for to uker siden. Han sa jeg skulle tenke positivt. Anonymkode: 03985...b80
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 Du hadde ikke vært i live om du hadde vært oppbrent på innsiden. Det er ikke unormalt at tarmsystemet påvirkes ved at du får smerter når du sliter såppass psykisk. Du må absolutt snakke med psykologen din om dette. Det finnes også psykiatere som er spesialisert på psykiske smerter. Det høres ut som om at du burde legges inn. Anonymkode: 7fec6...e4a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 Høres ut som stress-symptomer -da kan du få masse fysiske plager av den arten du beskriver. Jeg har gått på en smell selv -og opplevde masse intense symptomer -følte jeg var i en tunell pga alle symptomene og at kroppen bare slo meg helt ut -hadde også mageproblemer som ikke kan beskrives som annet en at det føltes som en ailien hadde tatt bosted der. Fikk angst av å ha det sånn. Det beste er i første omgang å la vær å lese alt du har oppheng i, øve på å la tankene få hvile (feks ved å forsøke mindfullness), få sjekket ut om symptomene dine ikke kommer fra annen sykdom og få hjelp til å komme deg ut av den vonde sirkelen du har kommet inn i. Vet det er fælt å ha det sånn -så sender deg en klem. Anonymkode: 1a4c5...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå