AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 De er ikke egoistiske på en måte, fordi de lar kroppen sin gå gjennom det den gjør for å gi et liv. De følger stort sett opp barnet, og er redd for barna sine hele tiden. MEN, det er så mange som sliter med å gi slipp på barna sine. De begynner å gi råd, og prøver alt de kan for å holde igjen en. Selv har jeg følt meg hindret på grunn av angsten til min mor. Jeg måtte ofte ikke informere om ting, fordi da kom det til å føre til at hun ikke fikk sove. Og jeg tok hensyn til følelsene henne ang mange ting, men angrer mer og mer med alderen. Dessuten så er det ikke bare moren selv som er redd for tingg, men "alle" rundt og særlig andre mødre, råder alltid unge voksne til å høre på moren. Men likevel så angrer jeg. Nå er jeg deprimert og faktisk nesten sint på mamma for at hun så absolutt skulle ha meg! hvorfor setter de liv til verden? Skjønner ikke mødre at dette med å være engstelig for barna sine er instinkt, og ikke fordi sitt barn er så spesielt? Anonymkode: 0b1ac...d50
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Men du beskriver en mor med psykiske problemer. Alle har jo ikke det. Anonymkode: 520ae...d0e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke egoistiske på en måte, fordi de lar kroppen sin gå gjennom det den gjør for å gi et liv. De følger stort sett opp barnet, og er redd for barna sine hele tiden. MEN, det er så mange som sliter med å gi slipp på barna sine. De begynner å gi råd, og prøver alt de kan for å holde igjen en. Selv har jeg følt meg hindret på grunn av angsten til min mor. Jeg måtte ofte ikke informere om ting, fordi da kom det til å føre til at hun ikke fikk sove. Og jeg tok hensyn til følelsene henne ang mange ting, men angrer mer og mer med alderen. Dessuten så er det ikke bare moren selv som er redd for tingg, men "alle" rundt og særlig andre mødre, råder alltid unge voksne til å høre på moren. Men likevel så angrer jeg. Nå er jeg deprimert og faktisk nesten sint på mamma for at hun så absolutt skulle ha meg! hvorfor setter de liv til verden? Skjønner ikke mødre at dette med å være engstelig for barna sine er instinkt, og ikke fordi sitt barn er så spesielt? Anonymkode: 0b1ac...d50 Hva har din erfaring med din egen mor med mødre generelt å gjøre? Anonymkode: 92436...ad1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Så fordi moren din har psykiske lidelser og sliter med angst så er dermed sagt alle mødre like som henne og egoistiske? Hva med fedre? med eller uten psykiske lidelser? Hva med menn med funksjonsnedsettelse? Anonymkode: dbfc4...e00
asterix Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har aldri slitt med å gi slipp på barna mine, men har tvert i mot oppdratt dem til å bli mer og mer selvstendige helt fra de var små. Det å forberede barna godt på et selvstendig liv er jo vår viktigste oppgave som foreldre.
Gjest NotYou Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 Nei, du tar feil. NOEN mødre er egoistiske. Absolutt ikke alle, og heller ikke flertallet. Det samme gjelder fedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå