Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg bruker a1 eggløsningstester, og lurer på hvordan de skal se ut ca 6 dager før mens? Den er helt tydelig negativ, men har likevell en linje der... (tok en for morroskyld) og lurer på om dere får blanke tester eller om dere får en sånn svak linje (har desverre ikke bilde). Pleier å ha eggløsning ca cd 15 og har en syklus på ganske nøyaktig 27 dager (er da på cd 22 i dag). Noen her som har erfaringer med dette? Prøvde å se litt rundt på nettet men fant ikke noe om det egentlig annet enn at en possitiv test kan bety at man er gravid, men den er liksom ikke positiv heller, den er bare negativ. 

Erfaringer/ tanker å dele rundt dette?

Anonymkode: 74404...fe3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine er det alltid 2 streker på. Tror det er normalt  😛

Endret av elentari
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også alltid to streker:)

Anonymkode: ea8c5...f6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en ca 5 dager etter positiv el-test. Den hadde bare én strek. Men det har jeg aldri sett før! Aner ikke hva det vil si 🤔

Anonymkode: 0a031...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid to streker før eggløsning, og så pleier teststreken nesten å forsvinne etter at jeg har hatt positiv test og eggløsningen er over. Det ser også ut som LH-nivået stiger igjen slik at jeg får sterkere streker/nesten positiv eggløsningstest når mensen nærmer seg.

Anonymkode: d1ba3...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...