Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte basiron gel på apoteket for å bruke på kviser. Har ikke sett vedlig store forandringer enda,men noen av kvisene ble minde bestente og forsvant litt etter litt! :)

Så også at de hadde andre produkter av Basiron. Blant annet basiron hudrens. Noen som har erfaringer med denne? Jeg har vært palget med "underjordiske" kviser eller miler eller hva det kalles og betente kviser på haka...Kunne det være en idè å bruke denne rensen på haka+ Basiron gel+fuktighetskrem8ellers i ansiktet har jeg ikke noe særlig problem,så...)

PS: Huden min tåler veldig mye,men kan en slik rens bli for sterk allikevell??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har du noen gang forsøkt å ta kvisene "innen fra"?? Altså renset kroppen,tatt vitaminer eller forandret litt på kostholdet ditt.

Siden de ligger så langt nede i huden din kan det være like smart å tenke den veien ;)

Skrevet

Nei,har ikke det...Kanskje det hadde vært noe?!

Nå vet ikke jeg heeelt hva du mente...Rensekur? Jeg er jo flink til å få i meg viktige vitaminer og spiser vanligvis sunt,men mulig det er noe jeg spiser som gir meg kviser?!

Har jo hørt om slike rensekurer hvor man rensker opp innvendig...Kanskje det hadde vært noe. At kvisene forsvant med avfallsstoffer liksom.

har du noen rensekurer du har å anbefale?Eller noe man bør spise(vitaminer eller annet) som kanskje kan hjelpe?!

Jeg har igrunnen aldri tenkt på å ta dem"innenfra",men det var jammen en god idè.

Takk! :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vil anbefale deg og ta kontakt med en helsekost butikk eller en naturterapaut. De har som regel en god del ærfaring innen dette og vet nok best hva som kan hjelpe deg.

Og ta deg også gjærne en runde og hør med forskjellige butikker, da finner du fort ut hvem som vet hva de prater om.

Jeg vet det går an å få tatt håranalyser for å finne ut hva man eventuelt reagerer på, mangler av vitaminer i kroppen, men er litt usikker på hvem som utfører dette.

Lykke til :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Underjordiske kviser på haken er gjerne hormonelt betinget. Enkelte p-piller kan hjelpe mot dette; hør med legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...