Gå til innhold

Du blir hva du spiser

Anbefalte innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

Hva hadde du blitt tror du?

Jeg er veldig glad i melkeprodukter.. prim, yoghurt, melk, fløte.. kan drikke en liter melk om dagen viss jeg vil.

Så jeg hadde nok blitt ei stor melkeku tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg hadde sikkert blitt en grønnsak. :ler:

Eller kanskje et gult eple, eller en peanøtt.

Gjest Ninakanin
Skrevet

en boble med vann, egentlig. eller en sjokolade... Eller en slags kjøttklump. Men det er jeg jo egentlig...

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hadde blitt en stor tallerken med havregrøt. :ler::digge: Jeg er havren, hvilket nek er du? :digge:

Skrevet

Jeg blir nok en paprika, jeg da.. Har fullstendig dilla på paprika for tiden, helst den gule :-)

Skrevet

En schizofren som veksler mellom å være et vann med kullsyre og en kjøttklump.

Gjest Ninakanin
Skrevet

ja det er nok litt kullsyre i meg også, når du først nevner det..

Skrevet

kildevann er nok størst sjans, det er vel det mest stabile jeg har i meg, vann uten kullsyre.

Skrevet

Hode av en kjempe-tomat med øyne av sjampingjong og munn av paprika, ører av salat og nese av agurk. Armer av minimais og mage av en fetaostklump. Bein av gulerøtter og tær av mais! Håret av urteplanter skinner grønt og pent og hjertet av bamsemums banker så hardt som bare en bamsemus kan!! Blod av vann, svette av øl og tårer av melk.

Hver lille del kan være god hver for seg, men ikke alle liker hele sammensuriummet på en gang! smaken er som baken! :smoke:

(Kom i det poetiske hjørnet nesten jeg nå...skummelt) :roll:

Skrevet

Jeg ville nok blitt en stor potetgullpose, trist, men sant (med innslag av knekkebrød og tomater, kanskje).

Gjest Formosiss
Skrevet

Akkurat nå tror jeg at jeg hadde blitt en frisk bunt med våt ruccola (våt fordi jeg drikker mye vann). Men sånn egentlig så hadde jeg kanskje blitt McDs kyllingburger uten dressing, men med ekstra ost :roll:

Skrevet

Jeg hadde blitt en 1 1/2 liters flaske med pepsi max.

Skrevet

Jeg hadde blitt en gjærdeig, for jeg er så glad i gjærbakst.

Eller så hadde jeg blitt en colaboks, aller helst det kanskje.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde blitt en melkesjokolade med lakris overtrekk og fyllt med sitronvann.

Skrevet

Tja, jeg hadde nok blitt ostefylt oksekjøtt med sjokoladeovertrekk og vannsaus.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt en stor kylling med Pepsi Max flytende rundt i blodårene..

Skrevet

Ville nok blitt en mellomting mellom en fisk og en grønnsak, pumpet full av urtete (med andre ord et slags grønt monster - helsekostens svar på Hulken, kan du si... :Hehe: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...