Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #1 Skrevet 16. april 2005 Noen som vet hvordan man lager dette?
Gjest Betty Boop Skrevet 16. april 2005 #2 Skrevet 16. april 2005 Noen som vet hvordan man lager dette? Jeg pleier bare å ha presset hvitløk i lettrømme eller creme fraiche og tilsette litt maldonsalt og kvernet pepper.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Jo, men den jeg fikk servert engang var mye tynnere. Mer som kald saus.
Gjest Betty Boop Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Jo' date=' men den jeg fikk servert engang var mye tynnere. Mer som kald saus.[/quote'] Den blir mye tynnere når du rører i den med hvitløk og sånt.
Arkana Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Denne er veldig god. Må bare først si at jeg vanligvis er motstander av hvitløkspulver, men her blir rå hvitløk altfor dominerende. Uansett, du blander et beger lettrømme med en bunt klippet gressløk, 1½ ss hvitløkspulver, 1 ss løkpulver, 1 ts salt, 1 ss sukker, 1 ts pepper og 1 ss sitronsaft. La stå i kjøleskap og trekke litt. Denne er ganske tynn i konsistensen. Nydelig til pizza!
Cupcake Skrevet 17. april 2005 #6 Skrevet 17. april 2005 Jo, men den jeg fikk servert engang var mye tynnere. Mer som kald saus. Kanskje du tenker på tzatziki?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Neida, ikke tzatziki. Prøvde hvitløksdressingen til Arkana nå. Veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå