AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 Står du med ryggen til vannet eller ansiktet mot vannet? Har lagt merke til at i alle filmer når en mann dusjer så står han konsekvent med ansiktet mot dusjstrålen mens når damer dusjer i filmer så er det motsatt. Jeg er dame og dusjer sånn som jeg trodde alle dusja, altså med ryggen til strålen.😂 Hvordan dusjer du, og er du mann eller dame? Anonymkode: 54686...f85
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Står med ryggen til, er dame. Anonymkode: 9a59b...616 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 Er kvinne og står med ryggen mot dusjstrålen. Anonymkode: 647f6...fe1 4
Million Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Jeg står ikke pal i en stilling hele tiden. Jeg snur meg rundt og vender den siden jeg vil skylle mot vannstrålene. Skyller jeg håret for eksempel, står jeg jo ikke med trynet i vannet og drukner meg selv mens sjampooen renner ut. Da står jeg med ryggen til og hodet tippet bakover. Skrur av vannet underveis også, for å såpe meg skikkelig inn og vaske med klut, før jeg skrur på igjen og skyller av. 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #7 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, Million skrev: Jeg står ikke pal i en stilling hele tiden. Jeg snur meg rundt og vender den siden jeg vil skylle mot vannstrålene. Skyller jeg håret for eksempel, står jeg jo ikke med trynet i vannet og drukner meg selv mens sjampooen renner ut. Da står jeg med ryggen til og hodet tippet bakover. Skrur av vannet underveis også, for å såpe meg skikkelig inn og vaske med klut, før jeg skrur på igjen og skyller av. Klut Neida, bare tuller Anonymkode: 9a59b...616 3
Million Skrevet 20. mars 2019 #8 Skrevet 20. mars 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klut Neida, bare tuller Anonymkode: 9a59b...616 Ja. KULT MED KLUT 😛 Føler ikke jeg får skrubbet meg skikkelig om jeg ikke bruker klut. Å stå og bare flytte såpeskummet rundt med glatte hender, det føler jeg ikke "tar" noe særlig. Endret 20. mars 2019 av Million 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #9 Skrevet 20. mars 2019 3 minutter siden, Million skrev: Jeg står ikke pal i en stilling hele tiden. Jeg snur meg rundt og vender den siden jeg vil skylle mot vannstrålene. Skyller jeg håret for eksempel, står jeg jo ikke med trynet i vannet og drukner meg selv mens sjampooen renner ut. Da står jeg med ryggen til og hodet tippet bakover. Skrur av vannet underveis også, for å såpe meg skikkelig inn og vaske med klut, før jeg skrur på igjen og skyller av. Ja er jo sånn jeg også dusjer, skulle kanskje presisert at det var kanskje mest når man vasker håret😁 Anonymkode: 54686...f85
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #10 Skrevet 20. mars 2019 Jeg holder hånddusjen. Liker ikke å stå under vanlig "takdusj". Anonymkode: d9cdb...c91 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #11 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, Million skrev: Ja. KULT MED KLUT 😛 Føler ikke jeg får skrubbet meg skikkelig om jeg ikke bruker klut. Å stå og bare flytte såpeskummet rundt, det føler jeg ikke "tar" noe særlig. Jeg har sånn skrivevansker som jeg vasker meg med, og det løsner all smuss, føler mer litt som en sånn skjell løs fisk etterpå nesten. Anonymkode: e3c5f...92e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #12 Skrevet 20. mars 2019 Skrubbhansker!! Anonymkode: e3c5f...92e 7
Million Skrevet 20. mars 2019 #13 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har sånn skrivevansker som jeg vasker meg med, og det løsner all smuss, føler mer litt som en sånn skjell løs fisk etterpå nesten. Anonymkode: e3c5f...92e Autocorrect? Skrubbehansker, antar jeg? 😄 4
Viktualia Skrevet 20. mars 2019 #14 Skrevet 20. mars 2019 Står med brystet mot strålen så lenge jeg ikke vasker håret, men har ikke vannet rett i ansiktet, mer nedover. Snur meg litt rundt underveis, holder hånddusjen innimellom osv. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #15 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, Million skrev: Autocorrect? Skrubbehansker, antar jeg? 😄 Haha jaa! Anonymkode: e3c5f...92e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #16 Skrevet 20. mars 2019 2 minutter siden, Million skrev: Ja. KULT MED KLUT 😛 Føler ikke jeg får skrubbet meg skikkelig om jeg ikke bruker klut. Å stå og bare flytte såpeskummet rundt med glatte hender, det føler jeg ikke "tar" noe særlig. Du vet jo hvordan det er med KG og klut 😉 Anonymkode: 9a59b...616 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #17 Skrevet 20. mars 2019 Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å ha sjampo i håret og så stille seg sånn at man får alt i ansiktet?? Kjæresten min gjør det og jeg er evig imponert haha😂 Ts Anonymkode: 54686...f85 4
Gjest Paramount Skrevet 20. mars 2019 #18 Skrevet 20. mars 2019 Jeg er mann og står aldri med ryggen til dusjen. Kun når det er fellesdusjing og dusjen er fast i veggen snur jeg meg.
Million Skrevet 20. mars 2019 #19 Skrevet 20. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo hvordan det er med KG og klut 😉 Anonymkode: 9a59b...616 Å nei! Har jeg brutt en KG regel? Ante ikke at det var no-no til kluter! Jeg får vel understreke det, så ingen tror noe annet; ny klut hver dusj. Skyller ikke og vrir den opp til neste gang liksom. Har en venninne som gjorde det, husker jeg. Pent dandert på badekarkanten hang det to kluter til tørk støtt. En rumpeklut, og en kroppsklut. De ble vridd opp i badevannet og brukt flere ganger, uten å vaskes i mellom. Usj.... 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #20 Skrevet 20. mars 2019 2 minutter siden, Paramount skrev: Jeg er mann og står aldri med ryggen til dusjen. Kun når det er fellesdusjing og dusjen er fast i veggen snur jeg meg. Får du ikke såpe i øynene?? Ts Anonymkode: 54686...f85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå