Gå til innhold

Ting du angrer på at du skrev her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp og følte meg som en idiot i dag. Føler meg fremdeles som en idiot. Jeg skrev at Linnéa Myhre ikke var så intelligent. Hva f.... var det å skrive?! Jeg er for det første ikke noe geni selv. For det andre så bruker en ikke sånt mot noen. Jez 

Jeg ble litt for usaklig og var dønn sliten av mye reising de siste to ukene. Så jeg burde holde fingrene borte fra tastaturet! Makan. 

Og jeg som er så opptatt av hvordan folk formulerer seg mot folk på nett. Jaja, her smalt jeg til meg selv. Uff

Og så må jeg slutte å tro at folk skjønner humoren min. Den er malplassert innimellom.

Dere? Please 😄

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anger på at jeg prøvde å starte en debatt rundt mine tanker om et fenomen som jeg ser har blitt mer og mer av i samfunnet. Det resulterte ganske fort i at det var MEG som var problemet, og det var ikke måte på hvor idiot, negativ, dum osv jeg var. Det endte i flere sider med drit og hets, og da jeg orker å sjekke tråden igjen dagen etter, så var mye slettet som hets og personangrep.

Bare på KG.

Anonymkode: ce5dc...6ce

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anger på at jeg prøvde å starte en debatt rundt mine tanker om et fenomen som jeg ser har blitt mer og mer av i samfunnet. Det resulterte ganske fort i at det var MEG som var problemet, og det var ikke måte på hvor idiot, negativ, dum osv jeg var. Det endte i flere sider med drit og hets, og da jeg orker å sjekke tråden igjen dagen etter, så var mye slettet som hets og personangrep.

Bare på KG.

Anonymkode: ce5dc...6ce

Den er lei. Kan ta av her inne. Ikke så ok..

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg vet jeg kan formulere meg feil, sånn at jeg virker frekk, beklager det. Skal prøve å skjerpe meg :)

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg vet jeg kan formulere meg feil, sånn at jeg virker frekk, beklager det. Skal prøve å skjerpe meg :)

Anonymkode: cf40c...cb3

Skrevet

Mer enn en gang... Husker en tråd hvor en bruker kverulerte og vrei på hvert eneste ord jeg skrev hvor jeg til slutt fikk nok og satt punktum. Ble kanskje litt i overkant krast for å si det sånn :PNesten rart i ettertid at det innlegget fikk stå.

Det har også hendt flere ganger at jeg har lest tidligere innlegg og ikke engang skjønt selv hva det er jeg har villet frem til. Ikke bare bare å skrive sent om kvelden når man egentlig burde legge seg 🙈

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Det har jeg ikke sett noe til altså. Men ja, vi har alle forbedringspotensiale 🙂 det er jo bra. Når vi innser det... 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Sirah skrev:

Mer enn en gang... Husker en tråd hvor en bruker kverulerte og vrei på hvert eneste ord jeg skrev hvor jeg til slutt fikk nok og satt punktum. Ble kanskje litt i overkant krast for å si det sånn :PNesten rart i ettertid at det innlegget fikk stå.

Det har også hendt flere ganger at jeg har lest tidligere innlegg og ikke engang skjønt selv hva det er jeg har villet frem til. Ikke bare bare å skrive sent om kvelden når man egentlig burde legge seg 🙈

Det der er et problem 😄 en blir så provosert at en " mister hodet". Og så skjerper en så hardt andre ganger for å være saklig. Og da kan en oppfattes som arrogant. En vei å gå 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer på at jeg skrev et innlegg om noe fælt som skjedde med meg og fikk bare masse kommentarer om at jeg var et troll. Skrev som anonym, men likevel ikke gøy å ikke bli trodd når det var noe veldig personlig og sårt og altfor sant.

• Liker 9
Skrevet

tumblr_npbq5iCoEA1u0gvd7o1_250.gif

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det der er et problem 😄 en blir så provosert at en " mister hodet". Og så skjerper en så hardt andre ganger for å være saklig. Og da kan en oppfattes som arrogant. En vei å gå 🙂

Nettopp 😂 Og akkurat det er jo det skumle med å kommunisere skriftlig. En ting er hva jeg tenker, en annen ting er hva jeg skriver og en tredje ting er hvordan mottakeren oppfatter det. Heldigvis er de fleste så oppegående at de skjønner at det kan gå en smule varmt innimellom, men at man kan være "venner" i neste tråd :) Ikke alle, men mange :P 

1 minutt siden, Stueloff skrev:

Jeg angrer på at jeg skrev et innlegg om noe fælt som skjedde med meg og fikk bare masse kommentarer om at jeg var et troll. Skrev som anonym, men likevel ikke gøy å ikke bli trodd når det var noe veldig personlig og sårt og altfor sant.

Den ser jeg. Jeg har blitt kaldt for troll en gang jeg skrev et saklig og støttende innlegg til TS. Det likte ikke en AB og da var jeg et troll... Forstå det den som kan 🤪

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Stueloff skrev:

Det er jo mot reglementet her inne å kalle noen "troll". Det blir brutt ofte og blir stående. Ikke bra! Har notert meg flere tilfeller. Å rapportere er langt inne for noen av oss dessverre.

Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Nettopp 😂 Og akkurat det er jo det skumle med å kommunisere skriftlig. En ting er hva jeg tenker, en annen ting er hva jeg skriver og en tredje ting er hvordan mottakeren oppfatter det. Heldigvis er de fleste så oppegående at de skjønner at det kan gå en smule varmt innimellom, men at man kan være "venner" i neste tråd :) Ikke alle, men mange :P 

Den ser jeg. Jeg har blitt kaldt for troll en gang jeg skrev et saklig og støttende innlegg til TS. Det likte ikke en AB og da var jeg et troll... Forstå det den som kan 🤪

Syns det er viktig å notere seg det du skriver her. Jeg, jeg har fått motstand i enkelte tråder. Men så beundrerer jeg så mye den verste motstander også 😄 og den motstanderen skriver noe veldig bra i en annen tråd også. Vi har flere spekter 🙂

Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Syns det er viktig å notere seg det du skriver her. Jeg, jeg har fått motstand i enkelte tråder. Men så beundrerer jeg så mye den verste motstander også 😄 og den motstanderen skriver noe veldig bra i en annen tråd også. Vi har flere spekter 🙂

Tenk å kjedelig det hadde vært her inne om man aldri hadde fått motstand :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Tenk å kjedelig det hadde vært her inne om man aldri hadde fått motstand :) 

Nettopp! Vi må takle det. Faktisk sette pris på ofte også. 

Skrevet
18 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nettopp! Vi må takle det. Faktisk sette pris på ofte også. 

Nemlig. Jeg har heldigvis blitt flinkere til å bare sitte på fingrene i stede for å fyre meg opp dersom ting går over styr. Ikke alltid jeg lykkes, men jeg prøver :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns jeg angrer hver gang jeg spør om noe. Man legger gjerne til litt tilleggsinformasjon for å få belyst situasjonen så man kan få svar på spørsmålet. Plutselig så svarer alle på alt annet enn det man spurte om. 

Litt sånn 

Meg: "Jeg er lei meg fordi "etellerannet blabla" har skjedd, hvordan komme over det? Hvordan ta det opp med enellerannaviktigpersonilivetmitt

De andre: "Makan! Det er jo ingenting å være lei seg for. Da jeg *sett inn frase her* så taklet jeg det HELT ANNERLEDES OG MYE BEDRE! Du er teit og dramatisk og får ikke til noenting". 

Anonymkode: 72101...a4d

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns jeg angrer hver gang jeg spør om noe. Man legger gjerne til litt tilleggsinformasjon for å få belyst situasjonen så man kan få svar på spørsmålet. Plutselig så svarer alle på alt annet enn det man spurte om. 

Litt sånn 

Meg: "Jeg er lei meg fordi "etellerannet blabla" har skjedd, hvordan komme over det? Hvordan ta det opp med enellerannaviktigpersonilivetmitt

De andre: "Makan! Det er jo ingenting å være lei seg for. Da jeg *sett inn frase her* så taklet jeg det HELT ANNERLEDES OG MYE BEDRE! Du er teit og dramatisk og får ikke til noenting". 

Anonymkode: 72101...a4d

Fryktelig irriterende å være vitne til. Er så utidig! Ikke for å sammenlikne med ditt konkrete tilfelle, men ble sånn 🙄 da en spurte om hvilke to land som ville være best å bo i. To land vedkommende hadde valget mellom. Og så kom den ene etter den andre og anbefalte alle andre land. What?

Ja... noe i samme gata. Å forholde seg til det Ts skriver. Er så mange "bedrevitere" her iblant. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Det har jeg ikke sett noe til altså. Men ja, vi har alle forbedringspotensiale 🙂 det er jo bra. Når vi innser det... 

Så bra, Men jeg vet noen gjør det,  også er det ikke alle som skjønner sarkasme og ironi har jeg sett 🙂

Skrevet
7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Så bra, Men jeg vet noen gjør det,  også er det ikke alle som skjønner sarkasme og ironi har jeg sett 🙂

Ironi kan være et problem ja. Det er helt klart! 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...