AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Del Skrevet 20. mars 2019 Hei, Er det noen som vet hva som er årets påskekrim på NRK og TV2 i år? Anonymkode: ba4a4...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. mars 2019 #2 Del Skrevet 20. mars 2019 Vet ikke hva som går på TV, men Knut Nærums roman 'Woodoo på vestkanten' blir radioteater i NRK i påsken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Del Skrevet 21. mars 2019 Takk, NordicViking, kanskje jeg burde teste ut påskekrim på radio også.. Fant akkurat ut hva som blir påskekrim på TV2, høres lovende ut: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/arets-paskekrim-fra-tv-2?publisherId=13318709&releaseId=17862196 Anonymkode: ba4a4...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. mars 2019 #4 Del Skrevet 21. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, NordicViking, kanskje jeg burde teste ut påskekrim på radio også.. Fant akkurat ut hva som blir påskekrim på TV2, høres lovende ut: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/arets-paskekrim-fra-tv-2?publisherId=13318709&releaseId=17862196 Anonymkode: ba4a4...9be Agatha Christie er alltid bra. Denne gang med John Malkovich som Hercule Poirot, og Rupert Grint (Harry Potter) i rollen som Inspector Crome. Dette kan bli interessant. 'The ABC Murders' - Official Trailer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 22. mars 2019 #5 Del Skrevet 22. mars 2019 Så er påskekrimmen på NRK også klar: Nedgravde hemmeligheter, sesong 3 (britisk) Besett av ein seriemordar (britisk) Mirakelet (italiensk) Vera, sesong 9 (britisk) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 22. mars 2019 #6 Del Skrevet 22. mars 2019 Dette blir en bra påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Del Skrevet 25. mars 2019 Tusen takk, NordicViking! Masse britisk krim - digg! Anonymkode: ba4a4...9be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. april 2019 #8 Del Skrevet 14. april 2019 På 22.3.2019 den 17.43, NordicViking skrev: Så er påskekrimmen på NRK også klar: Nedgravde hemmeligheter, sesong 3 (britisk) Besett av ein seriemordar (britisk) Mirakelet (italiensk) Vera, sesong 9 (britisk) Påskekrimmen hos NRK er allerede lagt ut på nettet: Nedgravde hemmeligheter, sesong 3 (3 episoder) Besett av ein seriemordar (3 episoder) Mirakelet (8 episoder) Vera, sesong 9 (4 episoder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Del Skrevet 14. april 2019 https://p3.no/filmpolitiet/2019/04/dommen-over-arets-paskekrim/ Anonymkode: 14dd4...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #10 Del Skrevet 16. april 2019 On 3/22/2019 at 5:43 PM, NordicViking said: Så er påskekrimmen på NRK også klar: Nedgravde hemmeligheter, sesong 3 (britisk) Besett av ein seriemordar (britisk) Mirakelet (italiensk) Vera, sesong 9 (britisk) Den har jeg tenkt å se Anonymkode: 9c471...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. mai 2019 #11 Del Skrevet 6. mai 2019 På 14.4.2019 den 18.11, NordicViking skrev: Påskekrimmen hos NRK er allerede lagt ut på nettet: Mirakelet (8 episoder) Denne italienske serien var en del av "påskekrimmen" hos NRK, men ble ikke sendt i påsken. Første episode ble sendt fredag den 26. april, d.v.s. etter at påsken var over. Og det er heller ingen krim-serie, til tross for at det er en del "shady" karakterer med i serien (inkludert en prest). Jeg vil heller kalle det en dramaserie, ispedd mye religiøs symbolisme (og da snakker vi om katolisismen). Etter å ha sett første episode den 26. april og andre episode den 3. mai, så bestemte jeg meg for å se de resterende 6 episodene i løpet av helga. Jeg klarte ikke å vente i 6 uker før jeg fikk vite hvordan dette endte til slutt! 😁 En statuett av jomfru Maria gråter på mystisk vis ni liter blod i timen. Alle som kommer i kontakt med den får livet sitt påvirket - på godt eller vondt. Om noen ønsker å se noe annet enn engelskspråklige dramaserier, så vil jeg anbefale denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå