Gå til innhold

Sorte detaljer på bad?

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Vi holder på å pusse opp badet, skal selge huset på sikt. Skal ha et bad vi trives med, men ønsker samtidig at det skal være rimelig lettsolgt.

Synes det er så fint med sorte detaljer. Hva synes dere? Dumt å velge det? Kan vel hende det er sånt man synes er fint akkurat nå fordi man blir påvirket av trender...

bad.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker egentlig ingenting sånt som er veldig «spesielt» eller moderne, nettopp fordi det da blir så innmari tydelig akkurat når man har pusset opp (og fordi jeg også risikerer å bli fort lei av det når det ikke lenger er trendy).

I stue, soverom o.l. er det jo ikke så farlig, for der kan man relativt enkelt og rimelig male om i en ny farge når man er lei av minty breeze og gustaviansk blå. Men kjøkken og bad er ganske mye dyrere å endre på, og da foretrekker iallfall jeg noe som er mer klassisk og tidløst. Eksempler på ting jeg synes (og alltid har syntes) er fælt (men som har vært trendy og dermed hyppig vist i interiør-magasiner og blogger i løpet av de siste 10 årene) er f.eks høyglanskjøkken, marokkanske fliser og gullkraner/håndtak/kroker o.l på bad eller kjøkken. 

For meg kommer svarte detaljer på bad i den samme kategorien, og det hadde nok vært noe som irriterte meg litt hvis jeg skulle velge å kjøpe en bolig. Men det er godt mulig jeg er veldig spesiell altså, så det er ikke sikkert du bør høre på meg :ler: Men JEG foretrekker iallfall mer utidstypisk design.

Anonymkode: 2dbcc...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bor der, så dere velger. Uansett så kan det være at nye eiere vil endre det. Etter å ha vært på boligjakt lenge så fant jeg etterhvert ut at alle jeg så på var det ett eller annet jeg vil endre, selv om det var helt nyoppusset. Men det er nå meg da.

Anonymkode: 26526...675

AnonymBruker
Skrevet

ser ingen sorte detaljer på bildet, kun kranen??

Anonymkode: c7757...e07

Skrevet (endret)

.

Endret av janeikanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...