AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 Hold dere fast, tidenes dummeste spørsmål coming up. Er de ansatte på Louis Vuitton i Oslo dyktige og høflige? Hvilket språk snakker dem? Skulle vært inne med en veske jeg kjøpte i London som dessverre har fått et lite sår, men er redd for at jeg ikke er "bra nok" for butikken i Norge. Føler de i Norge er hakket mer nedlatende enn andre steder, og at butikken derfor ikke er for oss vanlige folk Anonymkode: ab8e7...e54
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Får vesker sår? Aldri hørt om. Anonymkode: d66f6...b7d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får vesker sår? Aldri hørt om. Anonymkode: d66f6...b7d Litt ødelagt i skinnet. Anonymkode: ab8e7...e54
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hold dere fast, tidenes dummeste spørsmål coming up. Er de ansatte på Louis Vuitton i Oslo dyktige og høflige? Hvilket språk snakker dem? Skulle vært inne med en veske jeg kjøpte i London som dessverre har fått et lite sår, men er redd for at jeg ikke er "bra nok" for butikken i Norge. Føler de i Norge er hakket mer nedlatende enn andre steder, og at butikken derfor ikke er for oss vanlige folk Anonymkode: ab8e7...e54 Jeg vet at mange føler de må se bra ut/ pynte seg for å gå i "luksus-butikker", men det har jeg aldri tenkt på. Ofte stikker jeg innom en butikk på impuls fordi jeg så noe fint i vinduet, så antrekket kan like gjerne være treningstøy/ joggedress eller arbeidsantrekk Anonymkode: c5115...105
*Fomle* Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Har egentlig bare møtt på engelske folk i butikken der 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt ødelagt i skinnet. Anonymkode: ab8e7...e54 Det er ikke skinn, det er canvas altså bomull. Anonymkode: 4152c...82f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå