AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 Det er kanskje flere enn meg her som ikke alltid får gjort så mye gjennom dagen. Det kan det selvsagt være mange årsaker til, og for min del handler det i stor grad om depresjon og sosial angst, men det kan selvsagt handle om andre sykdommer eller situasjoner også. Vi har sannsynligvis forskjellige mål, store og små, og selv dem som ikke har noen "spesielle situasjoner" som gjør det vanskelig å få ting gjort er derfor velkommen til å skrive her når de oppnår sine mål. Jeg hadde bare lyst til å starte en tråd hvor man kan motivere hverandre og kanskje tidvis gratulere hverandre, eller i det minste bevise for oss selv at vi faktisk får gjort noe hver dag, selv om det skulle være lite. Jeg kan begynne: I dag har jeg klart å stå opp og ta på meg klær jeg faktisk kunne vist meg for andre i. Planene for dagen ellers er å jobbe litt på en oppgave, få noe frisk luft, og støvsuge. Men om jeg bare klarer én av disse tingene vil jeg fortsatt være fornøyd. Anonymkode: 04d16...253 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Fin tanke bak dette. Kanskje du allerede har fått deg litt luft? En gåtur kan gjøre mye med kropp og sinn. Jeg har selv kommet meg opp og på jobb. Det er litt vanskelig for tiden pga mye negative tanker, men skal da holde ut. Anonymkode: af7e7...edb 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har klart å få avgårde to barn på skolen, kledd på meg og dratt på jobb. Helt forferdelig miljø. På fredag skal jeg klare å levere oppsigelse Anonymkode: e4589...c85 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat i dag er min største bragd at jeg klarte å stå opp (klokka ringte bare en time). Og deretter kle på meg og rekke legetimen jeg sitter og venter på nå. Jeg er ikke syk eller noe, altså. Bare så sliten av vanskelige tider i familien min, og det tapper meg totalt. Anonymkode: 2ebd7...c48 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Fin tråd! Jeg har også sosial angst og depresjon Så langt har jeg klart å dusje rett etter jeg sto opp (da blir jeg mer produktiv), kledd på meg ordentlige klær, sette meg ned og skrive på en semesteroppgave. Skal videre i dag: Støvsuge og vaske leiligheten Lage middag. Pasta bolognese? På svømming med sønnen min Og i morges bestemmte jeg meg for at jeg kun skal tenke positivt i dag. Hilsen Storkhild Anonymkode: c204d...417 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 Ikke dag men i går... Jeg våknet med skikkelig angst. Skulle til legen, men vurderte sterkt å avbestille timen da jeg ikke ville ut av døren egentlig. Men jeg dro, og da jeg kom hjem var angsten litt mildere. Så fikk jeg vasket opp, støvsuget og vasket gulvene. I dag skal jeg prøve å vaske badet. Anonymkode: e54b8...af8 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #7 Skrevet 20. mars 2019 Kommet meg opp av senga og inn i dusjen. Anonymkode: 3ee1f...21e 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #8 Skrevet 20. mars 2019 Stod opp, kledde på meg treningstøy, pakket til en tur, spist frokost og ser nå på serie til jeg har kvinnet meg opp nok til å ta en liten løpetur Senere skal jeg dusje, reise og prøve å gå på do. Har forstoppelse, så den siste er ikke garantert. Anonymkode: 63a88...04b 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #9 Skrevet 20. mars 2019 Har dusja. Har skrevet litt på oppgave. Har støvsugd stue og kjøkken. Har laget middag, nesten helt fra bunnen. Har sittet litt på terrassen. I morgen skal jeg klare å gå helt ut av leiligheten. Anonymkode: 04d16...253 2
Perelandra Skrevet 20. mars 2019 #10 Skrevet 20. mars 2019 Har endelig fått bestilt time hos fastlegen. Det gjelder en sak jeg har tenkt på flere år, men ikke turt å ta opp med legen. Har også endelig fått måkt fram bilen og fått den fri for snø. Bilen min har vært innesnødd i nesten to uker. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #11 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har vært litt aktiv i ett par forskjellige telle-tråder her på Kvinneguiden... Anonymkode: 992ea...997 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #12 Skrevet 20. mars 2019 Leste denne tråden tidligere idag og da hadde jeg ikke gjort stort. Så jeg reiste meg opp og ryddet og shinet hele huset inkludert ryddet i absolutt alle skuffer og skap på kjøkkenet. Trodde aldri jeg skulle gjøre så mye i dag. Så kjære TS takk skal du ha ! Det var motiverende!!! Anonymkode: 405d7...0ca 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #13 Skrevet 20. mars 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Fin tråd! Jeg har også sosial angst og depresjon Så langt har jeg klart å dusje rett etter jeg sto opp (da blir jeg mer produktiv), kledd på meg ordentlige klær, sette meg ned og skrive på en semesteroppgave. Skal videre i dag: Støvsuge og vaske leiligheten Lage middag. Pasta bolognese? På svømming med sønnen min Og i morges bestemmte jeg meg for at jeg kun skal tenke positivt i dag. Hilsen Storkhild Anonymkode: c204d...417 Her er en oppdatering på hva jeg faktisk klarte: - skrev videre på oppgave - Laget middag fra bunnen - dro på svømming - tenke positivt Ble ikke noe støvsuging og vasking i dag, men tar det i morgen. Kanskje jeg står opp ekstra tidlig for å vaske. Nå er jeg for trøtt og sliten. Hilsen Storkhild Anonymkode: c204d...417 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #14 Skrevet 20. mars 2019 I dag har jeg stått opp og dratt på jobb. Kjørt hjem, lagd middag og så dratt på trening. Nå må jeg bare få meg i dusjen. Veldig sliten. Jeg er diagnostisert med flere personlighetsforstyrrelser i tillegg til sosial angst. Anonymkode: 43a53...428 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #15 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har greid å rydde på plass noen ganske nyinnkjøpte ting, og vært ute med papp-emballasje, og ryddet litt. Anonymkode: 18a22...363 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #16 Skrevet 20. mars 2019 Vært på butikken, trent, vasket badet, spist knekkebrød. Anonymkode: 41b2b...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #17 Skrevet 21. mars 2019 I dag har jeg klart å purre på et honorar. Det sitter langt inne å kreve inn penger, selv når det er penger jeg har rett på, men nå klarte jeg det iallefall til slutt. Anonymkode: 04d16...253 2
janeikanskje Skrevet 21. mars 2019 #18 Skrevet 21. mars 2019 (endret) . Endret 17. juni 2019 av janeikanskje
Oddy Skrevet 21. mars 2019 #19 Skrevet 21. mars 2019 stått opp og vasket alt av klær kastet alt av søppel som jeg har hatt liggende tatt en sykkeltur nå sitter jeg med studier 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #20 Skrevet 22. mars 2019 Har klart å sende en jobbsøknad. Anonymkode: 04d16...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå