Gå til innhold

Pris personlig trener

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere er fornuftig pris på pt-timer? 

Anonymkode: e288d...bfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maks 100 kr timen.

Anonymkode: 80ebe...0ca

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet (endret)

Jeg betaler 600kr per time for PT nivå 3, og synes det er verdt hver krone. Har gjort litt research og funnet ut at det er dyrere andre steder. 

Synes også prisen er relativt fornuftig. Klart det er dyrt, men alle slike tjenester koster, det er tross alt mye mer enn lønn til PT-en de pengene skal dekke. 

Endret av Solsmil
AnonymBruker
Skrevet

Det er dyrt, det du må tenke på er HVEM du velger. Se på bakgrunnen, de fleste er så dårlige at det er bortkasta penger. Velg noen som konkurrerer i styrkeløft/vektløfting eller fitness/body-building. Folk som har egen treningserfaring i mange år.

Det kryr av nyutdannede pt som desperat skal suge timer, klappe deg på hodet hvor flink du er. Kvinner faller lett der dessverre, usikkre å bli lett balsamert av en pt til å kjøpe x-antall timer. Uten at det har blitt noe resultat.

Når det kommer til baseøvelser som benk, knebøy, markløft så er det svært få som klarer dette riktig.

Jeg trener 3 ganger i uken, hver gang ser jeg pt på dette senteret(stor kjede) ha timer. Med totalt feil utførelse av øvelser, ren svindel i mine øyne. Prater bort tiden om andre ting.

Anonymkode: 303f5...545

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Solsmil skrev:

Jeg betaler 600kr per time for PT nivå 3, og synes det er verdt hver krone. Har gjort litt research og funnet ut at det er dyrere andre steder. 

Synes også prisen er relativt fornuftig. Klart det er dyrt, men alle slike tjenester koster, det er tross alt mye mer enn lønn til PT-en de pengene skal dekke. 

Det er helt sjukt. Så det var tilbud på PT på mitt treningssenter til 700 kr, og jeg trodde helt seriøst det var for 10 ganger eller noe.. Man har jo allerede betalt ganske mye i treningsavgift.

Gjest Solsmil
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sjukt. Så det var tilbud på PT på mitt treningssenter til 700 kr, og jeg trodde helt seriøst det var for 10 ganger eller noe.. Man har jo allerede betalt ganske mye i treningsavgift.

Hvordan mener du egentlig at PTen skal få en anstendig timelønn hvis du betaler 70kr for en time? Gjennomsnittslønnen i Norge er på noe sånt som 45 000 i måneden, noe som tilsvarer en timelønn på ca 285kr. Det man betaler for når man kjøper tjenester er mye mer enn bare lønn til den som utfører tjenesten.

Ja det er dyrt, men alle kjøp av personlige tjenester koster. Om det er frisør, rørlegger, fysioterapeut, advokat eller personlig trener. Klart de skal ha betalt. Sånn som alle andre som gjør en jobb. Det du betaler i treningsavgift er neppe mer enn det koster å drifte senteret, det subsidierer ikke timer med personlig trener. 

Gjest BearMama
Skrevet
21 timer siden, Solsmil skrev:

Hvordan mener du egentlig at PTen skal få en anstendig timelønn hvis du betaler 70kr for en time? Gjennomsnittslønnen i Norge er på noe sånt som 45 000 i måneden, noe som tilsvarer en timelønn på ca 285kr. Det man betaler for når man kjøper tjenester er mye mer enn bare lønn til den som utfører tjenesten.

Ja det er dyrt, men alle kjøp av personlige tjenester koster. Om det er frisør, rørlegger, fysioterapeut, advokat eller personlig trener. Klart de skal ha betalt. Sånn som alle andre som gjør en jobb. Det du betaler i treningsavgift er neppe mer enn det koster å drifte senteret, det subsidierer ikke timer med personlig trener. 

Og PT’er på Sats etc får ikke 700. Senteret tar en stor bit av kaken. PT’en får ikke så mye mer en 200 kr eller noe...ofte er PT’er innleide konsulenter og da må de gjerne skatte en god del også så mye forsvinner der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...