AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 Jeg vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, men jeg må bare lufte det, fordi folk kan være så jævla frekke. Jeg var ute på byen natt til søndag, og var på vei hjem etter jeg hadde drukket et par glass vin hos ei venninne. Siden jeg ventet på å bli hentet hadde jeg satt meg ned på en benk. Plutselig kommer det en gjeng med noen menn i slutten av 20-årene gående forbi meg, jeg vil ikke påstå at de var drita fulle, men påvirket av alkohol var de. Jeg tenkte ikke så veldig mye over dem, helt til de passerte meg, og begynte å skrike og hive maten sin på meg?! Til slutt sier de «vil du være med på nachspiel, men hvis du skal være med, må du suge kuk, jævla hore.» jeg ble helt satt ut og sa ingenting, hverken da de passerte eller var stygge mot meg. Jeg hadde ikke gjort noen ting for å provosere dem, men allikevel gjorde de noe slikt. Jeg er ei jente i midten av 20-årene, og jeg vil absolutt si at jeg ikke hadde kledd meg utilpassende, eller oppførte meg utilpassende. Jeg satt bare der og hadde nok med mine egne saker. Folk er så frekke i blant at jeg får helt noia. Anonymkode: 26a90...ea7 5
Mr. Kilmister Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Herregud for noen rasshøl. Å så var de i slutten av 20-årene... Trodde de skulle ha lært seg folkeskikk da. Slik var ikke jeg for 10 år siden. De var ikke frekke, de var mer enn det... Å kaste mat på deg er jo ikke å være frekk. Var de norske? 9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 Hvis dette er sant, noe jeg har vanskelig for å tro, ville jeg først ha visst hva slags gutter dette var. Menn oppfører seg ikke sånn. Anonymkode: 27fc1...c85
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev: Herregud for noen rasshøl. Å så var de i slutten av 20-årene... Trodde de skulle ha lært seg folkeskikk da. Slik var ikke jeg for 10 år siden. De var ikke frekke, de var mer enn det... Å kaste mat på deg er jo ikke å være frekk. Var de norske? Det lurer jeg også på. Anonymkode: 27fc1...c85
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Hvordan ser menn i slutten av 20 åra ut, egentlig? Påstår du at du klarer å skille mellom 4-5 års forskjell når det gjelder folk som er 25-30, siden du selv sier du er i midten av 20 åra? Sorry, klarte ikke å dy meg. Anonymkode: aee6a...303
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 Sikker på disse var norske? Alle sammen? Anonymkode: 1f327...516
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #7 Skrevet 20. mars 2019 Denne historien tror jeg ikke noe på. Garantert oppspinn for å sverte innvandrere! Anonymkode: 601c7...447 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #8 Skrevet 20. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne historien tror jeg ikke noe på. Garantert oppspinn for å sverte innvandrere! Anonymkode: 601c7...447 De var norske, ja. Dette er absolutt ikke oppspinn for å sverte innvandrere. Hendelsen fant sted i Bergen, og ingen var av utenlandsk opprinnelse. Ts Anonymkode: 26a90...ea7 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #9 Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De var norske, ja. Dette er absolutt ikke oppspinn for å sverte innvandrere. Hendelsen fant sted i Bergen, og ingen var av utenlandsk opprinnelse. Ts Anonymkode: 26a90...ea7 Yeah, right. Anonymkode: 601c7...447
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #10 Skrevet 20. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser menn i slutten av 20 åra ut, egentlig? Påstår du at du klarer å skille mellom 4-5 års forskjell når det gjelder folk som er 25-30, siden du selv sier du er i midten av 20 åra? Sorry, klarte ikke å dy meg. Anonymkode: aee6a...303 Jeg går ut i fra at de var i slutten av 20-åra, men jeg kan jo selvfølgelig ikke si det helt sikkert. Nei, jeg påstår ikke det. Ts. Anonymkode: 26a90...ea7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #11 Skrevet 20. mars 2019 16 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Herregud for noen rasshøl. Å så var de i slutten av 20-årene... Trodde de skulle ha lært seg folkeskikk da. Slik var ikke jeg for 10 år siden. De var ikke frekke, de var mer enn det... Å kaste mat på deg er jo ikke å være frekk. Var de norske? Ja, de var norske. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan oppføre seg sånn, uavhengig av alkohol eller ikke, jeg synes ikke det er greit. 😔 ts Anonymkode: 26a90...ea7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #12 Skrevet 20. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne historien tror jeg ikke noe på. Garantert oppspinn for å sverte innvandrere! Anonymkode: 601c7...447 Ja, nevnes det en situasjon der de faktisk var innvandrere en dag er overvåkningskamraene og lydopptakene rasister. 🙄 Anonymkode: 27fc1...c85 6
Mr. Kilmister Skrevet 20. mars 2019 #13 Skrevet 20. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de var norske. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan oppføre seg sånn, uavhengig av alkohol eller ikke, jeg synes ikke det er greit. 😔 ts Anonymkode: 26a90...ea7 Nei, selvfølgelig er det ikke greit. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #14 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har ingen problemer med å tro at de var norske. Nordmenn kan være vel så slemme som folk fra andre land, det fant jeg ut allerede i førsteklassen, på 90-tallet. Det var fem stk på hele barneskolen som hadde annen hudfarge, og samtlige var oppvokst i Norge, med minst en norsk forelder. Men ja, folk kan være ufattelig frekke. Greit er det ikke, og det er synd at de ser ut til å slippe unna med det ganske ofte. Anonymkode: 91b89...f72 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #15 Skrevet 20. mars 2019 Er mye norsk dritt overalt. Trenger ikke være utlendinger. Har faktisk aldri selv hørt (eller selv sett) utlendinger kaste mat på noen før, men nordmenn har jeg vært vitne til å kaste mat på andre tidligere. Når det gjelder alderen...de må være sinnsykt umodne om de er i slutten av 20 årene. Grøss. Slike gutter (Kan vel ikke kalles menn?) er tragisk. Anonymkode: c307d...6d7
MegHer Skrevet 21. mars 2019 #16 Skrevet 21. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor jeg vil med denne tråden, men jeg må bare lufte det, fordi folk kan være så jævla frekke. Jeg var ute på byen natt til søndag, og var på vei hjem etter jeg hadde drukket et par glass vin hos ei venninne. Siden jeg ventet på å bli hentet hadde jeg satt meg ned på en benk. Plutselig kommer det en gjeng med noen menn i slutten av 20-årene gående forbi meg, jeg vil ikke påstå at de var drita fulle, men påvirket av alkohol var de. Jeg tenkte ikke så veldig mye over dem, helt til de passerte meg, og begynte å skrike og hive maten sin på meg?! Til slutt sier de «vil du være med på nachspiel, men hvis du skal være med, må du suge kuk, jævla hore.» jeg ble helt satt ut og sa ingenting, hverken da de passerte eller var stygge mot meg. Jeg hadde ikke gjort noen ting for å provosere dem, men allikevel gjorde de noe slikt. Jeg er ei jente i midten av 20-årene, og jeg vil absolutt si at jeg ikke hadde kledd meg utilpassende, eller oppførte meg utilpassende. Jeg satt bare der og hadde nok med mine egne saker. Folk er så frekke i blant at jeg får helt noia. Anonymkode: 26a90...ea7 TS. Tror dette er en trolletråd jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #17 Skrevet 21. mars 2019 5 minutter siden, MegHer skrev: TS. Tror dette er en trolletråd jeg. Har du aldri blitt trakassert på byen? Anonymkode: 86700...721 4
Yuumi Skrevet 21. mars 2019 #18 Skrevet 21. mars 2019 Dette har jeg ingen problemer med å tro! Noen folk oppfører seg bare som drittsekker! Dette er frekt, men på en annen måte. Jeg var i London på shopping. Fant en jakke jeg elsket på salg, og skulle ha den. Men så kommer ei av de som jobber der og sier jeg burde se på jakkene de har lengre inne i butikken. Dum som jeg var la jeg fra meg den rålekre jakka. Når jeg kom tilbake (jakkene hun hadde pekt mot var kjempestygge), så hadde hun som jobber der tatt jakka!! Det var siste og. Frekt! 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #19 Skrevet 21. mars 2019 Jeg har også opplevd sånne ting, men det har bare skjedd når jeg har vært full selv... og da klikker det totalt for meg. Hadde jeg vært edru hadde jeg nok blitt sjokkert og ikke klart å si noe, men når jeg er full så har det faktisk hendt at jeg har flydd på dem... farlig vettu, jeg burde ikke gjøre det. Var en gang en gutt som bare tilfeldigvis gikk forbi meg i en gang i en blokk og sa opp i tynet mitt at jeg fortjener JULING. jeg aner ikke hvorfor han sa det, jeg bare stod der fordi jeg ventet på å bli hentet etter en fest, men jeg tok altså opp brannslokningsaparatet som stod i hjørnet der og sa at hvis han sier det en gang til eller rører meg så slenger jeg hele aparatet i huet på han 🙈 altså, ja bra jeg kan forvare meg når jeg er full da ihvertfall, noe jeg ikke hadde klart om jeg var edru. Anonymkode: 081aa...901 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #20 Skrevet 21. mars 2019 Hvorfor er dere så lite støttende ovenfor andre her på forumet? Ts har opplevd noe dritt og så prøver noen å trykke henne lengre ned.. Anonymkode: c92e3...4a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå